Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2006, Cilt: 21 Sayı: 1, 219 - 238, 06.03.2014

Öz

-

Kaynakça

  • -

Doğrudan Yabancı Yatırım Hareketlerinde Yatırım Promosyon Ajanslarının Rolü - Türkiye Örneği

Yıl 2006, Cilt: 21 Sayı: 1, 219 - 238, 06.03.2014

Öz

.

Kaynakça

  • -
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Devrim Dumludağ

Yayımlanma Tarihi 6 Mart 2014
Gönderilme Tarihi 6 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 21 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Dumludağ, D. (2014). Doğrudan Yabancı Yatırım Hareketlerinde Yatırım Promosyon Ajanslarının Rolü - Türkiye Örneği. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 21(1), 219-238.
AMA Dumludağ D. Doğrudan Yabancı Yatırım Hareketlerinde Yatırım Promosyon Ajanslarının Rolü - Türkiye Örneği. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2014;21(1):219-238.
Chicago Dumludağ, Devrim. “Doğrudan Yabancı Yatırım Hareketlerinde Yatırım Promosyon Ajanslarının Rolü - Türkiye Örneği”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 21, sy. 1 (Mart 2014): 219-38.
EndNote Dumludağ D (01 Mart 2014) Doğrudan Yabancı Yatırım Hareketlerinde Yatırım Promosyon Ajanslarının Rolü - Türkiye Örneği. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 1 219–238.
IEEE D. Dumludağ, “Doğrudan Yabancı Yatırım Hareketlerinde Yatırım Promosyon Ajanslarının Rolü - Türkiye Örneği”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 21, sy. 1, ss. 219–238, 2014.
ISNAD Dumludağ, Devrim. “Doğrudan Yabancı Yatırım Hareketlerinde Yatırım Promosyon Ajanslarının Rolü - Türkiye Örneği”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21/1 (Mart 2014), 219-238.
JAMA Dumludağ D. Doğrudan Yabancı Yatırım Hareketlerinde Yatırım Promosyon Ajanslarının Rolü - Türkiye Örneği. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21:219–238.
MLA Dumludağ, Devrim. “Doğrudan Yabancı Yatırım Hareketlerinde Yatırım Promosyon Ajanslarının Rolü - Türkiye Örneği”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 21, sy. 1, 2014, ss. 219-38.
Vancouver Dumludağ D. Doğrudan Yabancı Yatırım Hareketlerinde Yatırım Promosyon Ajanslarının Rolü - Türkiye Örneği. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21(1):219-38.