BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2007, Cilt: 22 Sayı: 1, 225 - 237, 09.03.2014

Öz

-

MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA

Yıl 2007, Cilt: 22 Sayı: 1, 225 - 237, 09.03.2014

Öz

Marka  günümüz  rekabet  şartlarında  bir isim  olmanın  ötesinde  ürüne  bir kimlik, kişilik  katan,  tüketicilerin  algılarıyla  şekillenen,  ürün  tercihlerinde  tüketicilere  rehberlik eden  bir  işletme  varlığı  olarak  karşımıza  çıkmaktadır.  Markalar,  işletme  ile  tüketici/alıcı arasında  ilişkiyi  olşturan,  şekillendiren  bir  araçtır.  Ayrıca,  günümüzde,  işletmelerin entelektüel sermayeleri içerisinde değerlendirilen markalar, ürünlerden bağımsız bir ticari varlık haline  gelmiştir.  Bu  nedenle  girişimciler  için  marka  ve  marka  oluşturma  süreçleri işletmenin  neredeyse  tamamının  katılımını  gerektiren bir  dizi  eylemi gerektirmektedir.  Bu çalışmada markanın ne olduğu, işlevleri ve marka yapılandırma açıklanmaya çalışılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Emel Can Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 9 Mart 2014
Gönderilme Tarihi 9 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 22 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Can, E. (2014). MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 22(1), 225-237.
AMA Can E. MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2014;22(1):225-237.
Chicago Can, Emel. “MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 22, sy. 1 (Mart 2014): 225-37.
EndNote Can E (01 Mart 2014) MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 22 1 225–237.
IEEE E. Can, “MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 22, sy. 1, ss. 225–237, 2014.
ISNAD Can, Emel. “MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 22/1 (Mart 2014), 225-237.
JAMA Can E. MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;22:225–237.
MLA Can, Emel. “MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 22, sy. 1, 2014, ss. 225-37.
Vancouver Can E. MARKA VE MARKA YAPILANDIRMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;22(1):225-37.