BibTex RIS Kaynak Göster

Günümüz İşletmelerinde Bilgi Yönetimi ve E-Learning (Elektronik Öğrenim)’in Önemi

Yıl 2002, Sayı: 7, 0 - 0, 01.12.2002

Öz

Küreselleşerek küçülen dünyamızda işletmelerin en büyük birikimlerini insan sermayesi ve bu sermayeden elde edilen bilgi oluşturmaktadır. Bu bilginin iyi bir şekilde işlenip, depolanarak zaman içinde işletmenin ana sermayesi haline getirilmesi doğru bilgi yönetimi ile olmaktadır. Bilgi yönetimi yöntemleriyle işletmenin yapısal sermayesine dönüşen bilginin işletme için bir kazanç haline getirilebilmesi ise, işletmenin öğrenen bir kültür yaratabilmesi ile mümkündür. Bu amaçla modern öğrenme tekniklerinden olan e-learning’in işletme içinde kullanılması zaman ve maliyet açısından büyük bir kazanca neden olacaktır. E-learning gibi bir öğrenme yönteminin günümüz Türk işletmelerinde kullanılması dünya pazarlarında rekabet edebilme şansı yaratacaktır.

Yıl 2002, Sayı: 7, 0 - 0, 01.12.2002

Öz

The major accumulation of the administrations in the world that becomes smaller with the globalization is the human capital and the information obtained via this capital. Welloperated and stored information can be transformed into main capital of the administration within a time period, only by correct knowledge management. Bringing the knowledge; transformed into the constitutional capital of the administration with information management and methods, to benefit, is possible if only an instructing culture is created by the administration. For this purpose, using the modern instruction techniques such as e-learning in the administration can be profitable in time and cost. Thus, also Turkish administrations using the instruction methods like e-learning can constitute the chance of rival in the world market.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA53HT22EM
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ayşe N. Yereli Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Sayı: 7

Kaynak Göster

APA Yereli, A. N. (2002). Günümüz İşletmelerinde Bilgi Yönetimi ve E-Learning (Elektronik Öğrenim)’in Önemi. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(7).
AMA Yereli AN. Günümüz İşletmelerinde Bilgi Yönetimi ve E-Learning (Elektronik Öğrenim)’in Önemi. İLKE. Aralık 2002;(7).
Chicago Yereli, Ayşe N. “Günümüz İşletmelerinde Bilgi Yönetimi Ve E-Learning (Elektronik Öğrenim)’in Önemi”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 7 (Aralık 2002).
EndNote Yereli AN (01 Aralık 2002) Günümüz İşletmelerinde Bilgi Yönetimi ve E-Learning (Elektronik Öğrenim)’in Önemi. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7
IEEE A. N. Yereli, “Günümüz İşletmelerinde Bilgi Yönetimi ve E-Learning (Elektronik Öğrenim)’in Önemi”, İLKE, sy. 7, Aralık 2002.
ISNAD Yereli, Ayşe N. “Günümüz İşletmelerinde Bilgi Yönetimi Ve E-Learning (Elektronik Öğrenim)’in Önemi”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (Aralık 2002).
JAMA Yereli AN. Günümüz İşletmelerinde Bilgi Yönetimi ve E-Learning (Elektronik Öğrenim)’in Önemi. İLKE. 2002.
MLA Yereli, Ayşe N. “Günümüz İşletmelerinde Bilgi Yönetimi Ve E-Learning (Elektronik Öğrenim)’in Önemi”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 7, 2002.
Vancouver Yereli AN. Günümüz İşletmelerinde Bilgi Yönetimi ve E-Learning (Elektronik Öğrenim)’in Önemi. İLKE. 2002(7).