Bu çalışmada Anadolu Lisesi türü ortaöğretim kurumlarında görev yapan öğretmen, müdür ve müdür yardımcılarının öğretmen performans yönetimi süreçlerinin okullarında uygulanmasına ilişkin görüşleri betimsel istatistikler kullanılarak incelenmiş ve öğretmen performans yönetimi süreçlerinin okullarda uygulanmasına ilişkin görüşleri görev, cinsiyet, öğrenim durumu ve mesleki kıdem değişkenlerine göre farklılaşıp farklılaşmadığı analiz edilmiştir. Araştırma sonuçları öğretmen performans yönetimi süreçlerinin okullarında uygulanmasına ilişkin görüşleri öğrenim durumu değişkenine göre tek alt boyutta, mesleki kıdem değişkenine göre ise dört alt boyuta farklılaştığını; görev ve cinsiyet değişkenlerine göre ise farklılaşmadığını göstermiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | EĞİTİM BİLİMLERİ |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 21 Kasım 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 1 Sayı: 2 |