BibTex RIS Kaynak Göster

İNTEGRALDE ALAN UYGULAMALARI KONUSUNDA FLASH PROGRAMI İLE GELİŞTİRİLEN ÖĞRETİM MATERYALİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2015, Cilt: 4 Sayı: 2, - , 20.02.2015

Öz

Bu çalışmanın amacı, öğretim üyeleri, matematik öğretmenleri ve öğrencilerin  “ İntegralde alan uygulamaları” konusunda Flash Animasyon Programı ile geliştirilen öğretim materyali hakkındaki görüşlerini değerlendirmektir. Bu araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden durum çalışması yapılmıştır. Araştırma 4 öğretim üyesi, 5 matematik öğretmeni ve 4 öğrenci ile yürütülmüştür. Araştırmanın verileri 6 açık uçlu sorudan oluşan yarı yapılandırılmış görüşme formu ile toplanmıştır. Yarı yapılandırılmış görüşme formundan elde edilen veriler ise betimsel analiz yöntemiyle analiz edilmiştir. Araştırmanın sonucunda katılımcılar, hazırlanan materyalin içeriğinin “İntegralde alan uygulamaları” konusunun kazanımlarına uygun ve doğru olduğunu belirtmiştir. Materyalin teknik kalitesinin iyi olduğu ancak ses kapat ve durdur butonlarının da bulunması gerektiğini vurgulamıştır. Katılımcıların çoğu materyalin renk seçimi ve yazı büyüklüğünün ideal olduğu yani görsel tasarımının iyi olduğu görüşündedirler. Katılımcıların görüşleri incelendiğinde, geliştirilen öğretim materyalinin öğrenme-öğretme sürecinde kullanılabileceği sonucuna ulaşılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm EĞİTİM BİLİMLERİ
Yazarlar

Derya özlem Yazlık

Yayımlanma Tarihi 20 Şubat 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yazlık, D. ö. (2015). İNTEGRALDE ALAN UYGULAMALARI KONUSUNDA FLASH PROGRAMI İLE GELİŞTİRİLEN ÖĞRETİM MATERYALİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 4(2).