Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUYAN ADAY ÖĞRETMENLERİN BİLGİ YÖNETİMİ TUTUMLARI

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 2, 401 - 410, 01.03.2010

Öz

Bu çalışmanın amacı eğitim fakültesinde öğrenim görmekte olan aday öğretmenlerin bilgi yönetimi tutumlarının cinsiyet ve öğrenim görülen sınıfa göre ne düzeyde olduğunu tespit etmektir. Araştırmanın çalışma grubunu Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesinde öğrenim görmekte olan 199 öğretmen adayı teşkil etmektedir. Araştırma, değişkenler arasındaki ilişkileri incelemeye yönelik nicel bir çalışma olup, verilerin toplanmasında Demir (2005) tarafından geliştirilen Bilgi Yönetimi Tutum Ölçeği kullanılmıştır. Elde edilen veriler frekans, aritmetik ortalama ve t –testi teknikleri kullanılarak SPSS bilgisayar programında analiz edilmiştir. Araştırma sonucunda öğretmen adaylarının bilgi yönetimi tutumlarının cinsiyet ve öğrenim görülen sınıfa göre anlamlı bir fark görülmezken, öğrenim görülen sınıf arttıkça bilgi yönetimi tutumlarının düzeyinin arttığı gözlemlenmiştir. 

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 2, 401 - 410, 01.03.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Sadik Kartal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Kartal, S. (2010). EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUYAN ADAY ÖĞRETMENLERİN BİLGİ YÖNETİMİ TUTUMLARI. Education Sciences, 5(2), 401-410.
AMA Kartal S. EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUYAN ADAY ÖĞRETMENLERİN BİLGİ YÖNETİMİ TUTUMLARI. NWSA. Mart 2010;5(2):401-410.
Chicago Kartal, Sadik. “EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUYAN ADAY ÖĞRETMENLERİN BİLGİ YÖNETİMİ TUTUMLARI”. Education Sciences 5, sy. 2 (Mart 2010): 401-10.
EndNote Kartal S (01 Mart 2010) EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUYAN ADAY ÖĞRETMENLERİN BİLGİ YÖNETİMİ TUTUMLARI. Education Sciences 5 2 401–410.
IEEE S. Kartal, “EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUYAN ADAY ÖĞRETMENLERİN BİLGİ YÖNETİMİ TUTUMLARI”, NWSA, c. 5, sy. 2, ss. 401–410, 2010.
ISNAD Kartal, Sadik. “EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUYAN ADAY ÖĞRETMENLERİN BİLGİ YÖNETİMİ TUTUMLARI”. Education Sciences 5/2 (Mart 2010), 401-410.
JAMA Kartal S. EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUYAN ADAY ÖĞRETMENLERİN BİLGİ YÖNETİMİ TUTUMLARI. NWSA. 2010;5:401–410.
MLA Kartal, Sadik. “EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUYAN ADAY ÖĞRETMENLERİN BİLGİ YÖNETİMİ TUTUMLARI”. Education Sciences, c. 5, sy. 2, 2010, ss. 401-10.
Vancouver Kartal S. EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUYAN ADAY ÖĞRETMENLERİN BİLGİ YÖNETİMİ TUTUMLARI. NWSA. 2010;5(2):401-10.