BibTex RIS Kaynak Göster

DEPARTMENT OF INFORMATION TECHNOLOGY STUDENTS' USING TECHNOLOGY IN VOCATIONAL EDUCATION SCHOOLS

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 4, 1274 - 1285, 01.05.2009

Öz

It is very important for students who are working on information technology (IT) at vocational education schools. How effectively they use technology during their lessons with the help of their teachers in this study it has been searched that how often students use technology in their lessons according to the result of this study it has been understood that most of the students accept that their level are middle degree and high degree when considering their knowledge on the IT department in commercial sector.

MESLEKİ EĞİTİM OKULLARINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİYİ KULLANMA DURUMLARI

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 4, 1274 - 1285, 01.05.2009

Öz

Mesleki eğitim yapan okulların bilişim teknolojileri alanında öğrenim gören öğrencilerin derslerinde, öğretmenlerinin rehberliğinde teknolojiyi ne derece etkili ve verimli kullandıkları önemlidir. Bu çalışmada bilişim teknolojileri alanında öğrenim gören öğrencilerin (N=356) derslerinde teknolojiyi kullanma durumları araştırılmıştır. Araştırma sonuçlarına göre, öğrencilerin büyük çoğunluğu kendilerini özel sektöre göre BT alanında bilgi seviyeleri bakımından orta ve yüksek düzeyde görmektedirler.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Aysun Gürol Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Gürol, A. (2009). MESLEKİ EĞİTİM OKULLARINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİYİ KULLANMA DURUMLARI. Education Sciences, 4(4), 1274-1285. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Gürol A. MESLEKİ EĞİTİM OKULLARINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİYİ KULLANMA DURUMLARI. NWSA. Mayıs 2009;4(4):1274-1285. doi:10.12739/10.12739
Chicago Gürol, Aysun. “MESLEKİ EĞİTİM OKULLARINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİYİ KULLANMA DURUMLARI”. Education Sciences 4, sy. 4 (Mayıs 2009): 1274-85. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Gürol A (01 Mayıs 2009) MESLEKİ EĞİTİM OKULLARINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİYİ KULLANMA DURUMLARI. Education Sciences 4 4 1274–1285.
IEEE A. Gürol, “MESLEKİ EĞİTİM OKULLARINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİYİ KULLANMA DURUMLARI”, NWSA, c. 4, sy. 4, ss. 1274–1285, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Gürol, Aysun. “MESLEKİ EĞİTİM OKULLARINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİYİ KULLANMA DURUMLARI”. Education Sciences 4/4 (Mayıs 2009), 1274-1285. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Gürol A. MESLEKİ EĞİTİM OKULLARINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİYİ KULLANMA DURUMLARI. NWSA. 2009;4:1274–1285.
MLA Gürol, Aysun. “MESLEKİ EĞİTİM OKULLARINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİYİ KULLANMA DURUMLARI”. Education Sciences, c. 4, sy. 4, 2009, ss. 1274-85, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Gürol A. MESLEKİ EĞİTİM OKULLARINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİYİ KULLANMA DURUMLARI. NWSA. 2009;4(4):1274-85.