BibTex RIS Kaynak Göster

THE OBSERVATION OF TEACHER CANDIDATE RELATED SCIENCE AND TECHNOLOGY TEACHER'S PROFICIENCY

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 3, 741 - 747, 01.04.2009

Öz

In this study it is evaluated science and tecnology teacher's proficiency based on students insights of science and tecnology education students in education faculty. It was used Standarts for Teacher Proficiency which is prepared from Ministry of National Education. The research was conducted on 85 Science and Tecnology students (4th classes) studying at the education faculty of Firat University. Data from results of study was analysed by using SPSS.

ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZLEMLERİYLE FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 3, 741 - 747, 01.04.2009

Öz

Bu araştırmada, Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği öğrencilerinin görüşlerine dayalı olarak, ilköğretim Fen ve Teknoloji öğretmenlerinin yeterlilikleri değerlendirilmiştir. Bunun için, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından belirlenmiş "Öğretmen Yeterlilikleri Standartları" kullanılmıştır. Çalışma, Fırat Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen ve Teknoloji öğretmenliği bölümünde öğrenim gören 85 öğrenciye (4. sınıf) uygulanmıştır. Anket sonucunda elde edilen veriler, SPSS paket istatistik programında değerlendirilmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Muammer Bahşi Bu kişi benim

Mehmet Turan Bu kişi benim

Ömer Yılayaz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Bahşi, M., Turan, M., & Yılayaz, Ö. (2009). ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZLEMLERİYLE FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ. Education Sciences, 4(3), 741-747. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Bahşi M, Turan M, Yılayaz Ö. ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZLEMLERİYLE FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ. NWSA. Nisan 2009;4(3):741-747. doi:10.12739/10.12739
Chicago Bahşi, Muammer, Mehmet Turan, ve Ömer Yılayaz. “ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZLEMLERİYLE FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ”. Education Sciences 4, sy. 3 (Nisan 2009): 741-47. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Bahşi M, Turan M, Yılayaz Ö (01 Nisan 2009) ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZLEMLERİYLE FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ. Education Sciences 4 3 741–747.
IEEE M. Bahşi, M. Turan, ve Ö. Yılayaz, “ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZLEMLERİYLE FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ”, NWSA, c. 4, sy. 3, ss. 741–747, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Bahşi, Muammer vd. “ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZLEMLERİYLE FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ”. Education Sciences 4/3 (Nisan 2009), 741-747. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Bahşi M, Turan M, Yılayaz Ö. ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZLEMLERİYLE FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ. NWSA. 2009;4:741–747.
MLA Bahşi, Muammer vd. “ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZLEMLERİYLE FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ”. Education Sciences, c. 4, sy. 3, 2009, ss. 741-7, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Bahşi M, Turan M, Yılayaz Ö. ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZLEMLERİYLE FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ. NWSA. 2009;4(3):741-7.