BibTex RIS Kaynak Göster

ABSTRACT

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 3, 1046 - 1052, 01.04.2009

Öz

The principle aim of this study is to evaluate the MA theses conducted on "mathematics education and mathematics teaching" in Turkey. This study has been completed by using survey model. MA theses on mathematics education and mathematics teaching and writing have been examined and described according to specific criteria. Therefore, this study is descriptive in nature. Collected data has been analyzed through quantitative analysis, and depicted in frequencies and percentages. Results of this study are expected to guide both students completing their MA thesis and their advisors by providing them with a pile of information gathered about all the thesis completed on mathematics education and mathematics teaching.

MATEMATİK EĞİTİMİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN TEZLERİN BİR DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 3, 1046 - 1052, 01.04.2009

Öz

ÖZET Bu araştırmanın temel amacı "matematik eğitimi ve matematik öğretimi" alanında yapılmış olan lisansüstü tezlerin değerlendirilmesidir. Araştırma tarama modelinde desenlenmiştir. Matematik eğitimi ve matematik öğretimi alanındaki lisansüstü tezler incelenerek belirlenen ölçütler açısından betimlenmeye çalışılmıştır. Bu nedenle araştırma betimsel özellik taşımaktadır. Elde edilen veriler nicel veri kapsamında frekans ve yüzdeler alınarak incelenmiştir. Araştırmada elde edilen sonuçların; matematik eğitimi ve matematik öğretimi alanında yapılan tezlerin yukarıda dile getirilen boyutlarına ilişkin toplu bilgiler vermesi açısından alanda lisansüstü çalışma yapacak öğrenciler ile bu öğrencilerin danışmanlarına ışık tutacağı düşünülmektedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Gonca Inceoglu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Inceoglu, G. (2009). MATEMATİK EĞİTİMİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN TEZLERİN BİR DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences, 4(3), 1046-1052. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Inceoglu G. MATEMATİK EĞİTİMİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN TEZLERİN BİR DEĞERLENDİRİLMESİ. NWSA. Nisan 2009;4(3):1046-1052. doi:10.12739/10.12739
Chicago Inceoglu, Gonca. “MATEMATİK EĞİTİMİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN TEZLERİN BİR DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences 4, sy. 3 (Nisan 2009): 1046-52. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Inceoglu G (01 Nisan 2009) MATEMATİK EĞİTİMİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN TEZLERİN BİR DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences 4 3 1046–1052.
IEEE G. Inceoglu, “MATEMATİK EĞİTİMİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN TEZLERİN BİR DEĞERLENDİRİLMESİ”, NWSA, c. 4, sy. 3, ss. 1046–1052, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Inceoglu, Gonca. “MATEMATİK EĞİTİMİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN TEZLERİN BİR DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences 4/3 (Nisan 2009), 1046-1052. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Inceoglu G. MATEMATİK EĞİTİMİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN TEZLERİN BİR DEĞERLENDİRİLMESİ. NWSA. 2009;4:1046–1052.
MLA Inceoglu, Gonca. “MATEMATİK EĞİTİMİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN TEZLERİN BİR DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences, c. 4, sy. 3, 2009, ss. 1046-52, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Inceoglu G. MATEMATİK EĞİTİMİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN TEZLERİN BİR DEĞERLENDİRİLMESİ. NWSA. 2009;4(3):1046-52.