BibTex RIS Kaynak Göster

Distance Education as an Alternative Learning Settings and its Economic Activity

Yıl 2008, Cilt: 3 Sayı: 1, 80 - 89, 01.02.2008

Öz

The advancement in Information and Communication Technologies ensured to implement different educational practices effectively. Today distance education is developing within technological improvements. Distance education as an alternative instructional mode must be evaluated within its economical effectivenes. In this article, distance education examined in the meantime of changing structure of manpower and economy, investments in information technologies and new learning paradigms.

Alternatif Eğitim Biçimi Olarak Uzaktan Eğitim ve Ekonomik Etkinliği

Yıl 2008, Cilt: 3 Sayı: 1, 80 - 89, 01.02.2008

Öz

Bilgi ve iletişim teknolojilerinin hızla gelişmesi, farklı eğitim uygulamalarının etkili biçimde gerçekleştirilmesini sağlamaktadır. Günümüzde, teknolojik gelişmeler paralelinde gelişim gösteren başlıca alanlardan bir tanesi de, uzaktan eğitimdir. Hızla gelişim gösteren uzaktan eğitimin ekonomik etkinlik açısından da ele alınıp değerlendirilmesi gerekmektedir. Bu makalede uzaktan eğitim, özellikle ekonominin ve işgücünün değişen yapısı, bilgi teknolojileri yatırımları ve yeni öğrenme paradigmaları doğrultusunda ele alınıp incelenmektedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Ilhan Atık Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 3 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Atık, I. (2008). Alternatif Eğitim Biçimi Olarak Uzaktan Eğitim ve Ekonomik Etkinliği. Education Sciences, 3(1), 80-89. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Atık I. Alternatif Eğitim Biçimi Olarak Uzaktan Eğitim ve Ekonomik Etkinliği. NWSA. Şubat 2008;3(1):80-89. doi:10.12739/10.12739
Chicago Atık, Ilhan. “Alternatif Eğitim Biçimi Olarak Uzaktan Eğitim Ve Ekonomik Etkinliği”. Education Sciences 3, sy. 1 (Şubat 2008): 80-89. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Atık I (01 Şubat 2008) Alternatif Eğitim Biçimi Olarak Uzaktan Eğitim ve Ekonomik Etkinliği. Education Sciences 3 1 80–89.
IEEE I. Atık, “Alternatif Eğitim Biçimi Olarak Uzaktan Eğitim ve Ekonomik Etkinliği”, NWSA, c. 3, sy. 1, ss. 80–89, 2008, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Atık, Ilhan. “Alternatif Eğitim Biçimi Olarak Uzaktan Eğitim Ve Ekonomik Etkinliği”. Education Sciences 3/1 (Şubat 2008), 80-89. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Atık I. Alternatif Eğitim Biçimi Olarak Uzaktan Eğitim ve Ekonomik Etkinliği. NWSA. 2008;3:80–89.
MLA Atık, Ilhan. “Alternatif Eğitim Biçimi Olarak Uzaktan Eğitim Ve Ekonomik Etkinliği”. Education Sciences, c. 3, sy. 1, 2008, ss. 80-89, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Atık I. Alternatif Eğitim Biçimi Olarak Uzaktan Eğitim ve Ekonomik Etkinliği. NWSA. 2008;3(1):80-9.