BibTex RIS Kaynak Göster

APPLICATION OF THE QUADRATIC PROGRAMMING ON THE TRAFFIC FLOW OPTIMIZATION

Yıl 2012, Cilt: 7 Sayı: 1, 161 - 168, 01.02.2012

Öz

In this paper, a model has been proposed to control the load on a traffic network by minimizing the total travel time between a start and an end node. A linear relationship has been assumed between traffic density and travel times on highway segments during the development of the model and a second degree polynomial optimization problem is solved to minimize the total travel time of the vehicles.

TRAFİK AKIŞININ ENİYİLEMESİNDE KUADRATİK PROGRAMLAMANIN UYGULANMASI

Yıl 2012, Cilt: 7 Sayı: 1, 161 - 168, 01.02.2012

Öz

Bu bildiride, bir trafik ağında alternatif hatlar üzerindeki akış dağılımlarını düzenleyerek araçların bir başlangıç noktasından hedefe ulaşım zamanlarının toplamını en aza indirmek için bir model önerilmektedir. Modelin geliştirilmesinde hatlardaki trafik yoğunluğu ile seyahat zamanı arasında doğrusal bir bağlantı olduğu varsayılmış, ve araçların toplam seyahat zamanının en aza indirilmesi için ikinci dereceden bir eniyileme probleminin çözümüne yer verilmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Bilgisayar Mühendisliği
Yazarlar

Aslı Güven Bu kişi benim

Kamil Emre Can Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Güven, A., & Can, K. E. (2012). TRAFİK AKIŞININ ENİYİLEMESİNDE KUADRATİK PROGRAMLAMANIN UYGULANMASI. Engineering Sciences, 7(1), 161-168. https://doi.org/10.12739/nwsaes.v7i1.5000066877
AMA Güven A, Can KE. TRAFİK AKIŞININ ENİYİLEMESİNDE KUADRATİK PROGRAMLAMANIN UYGULANMASI. Engineering Sciences. Şubat 2012;7(1):161-168. doi:10.12739/nwsaes.v7i1.5000066877
Chicago Güven, Aslı, ve Kamil Emre Can. “TRAFİK AKIŞININ ENİYİLEMESİNDE KUADRATİK PROGRAMLAMANIN UYGULANMASI”. Engineering Sciences 7, sy. 1 (Şubat 2012): 161-68. https://doi.org/10.12739/nwsaes.v7i1.5000066877.
EndNote Güven A, Can KE (01 Şubat 2012) TRAFİK AKIŞININ ENİYİLEMESİNDE KUADRATİK PROGRAMLAMANIN UYGULANMASI. Engineering Sciences 7 1 161–168.
IEEE A. Güven ve K. E. Can, “TRAFİK AKIŞININ ENİYİLEMESİNDE KUADRATİK PROGRAMLAMANIN UYGULANMASI”, Engineering Sciences, c. 7, sy. 1, ss. 161–168, 2012, doi: 10.12739/nwsaes.v7i1.5000066877.
ISNAD Güven, Aslı - Can, Kamil Emre. “TRAFİK AKIŞININ ENİYİLEMESİNDE KUADRATİK PROGRAMLAMANIN UYGULANMASI”. Engineering Sciences 7/1 (Şubat 2012), 161-168. https://doi.org/10.12739/nwsaes.v7i1.5000066877.
JAMA Güven A, Can KE. TRAFİK AKIŞININ ENİYİLEMESİNDE KUADRATİK PROGRAMLAMANIN UYGULANMASI. Engineering Sciences. 2012;7:161–168.
MLA Güven, Aslı ve Kamil Emre Can. “TRAFİK AKIŞININ ENİYİLEMESİNDE KUADRATİK PROGRAMLAMANIN UYGULANMASI”. Engineering Sciences, c. 7, sy. 1, 2012, ss. 161-8, doi:10.12739/nwsaes.v7i1.5000066877.
Vancouver Güven A, Can KE. TRAFİK AKIŞININ ENİYİLEMESİNDE KUADRATİK PROGRAMLAMANIN UYGULANMASI. Engineering Sciences. 2012;7(1):161-8.