Bu araştırma, ortaokul müzik eğitiminde bağlama çalgısının kullanılmasına yönelik öğrenci görüşlerinin coğrafi bölgelere göre belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma betimsel bir tarama modeline göre desenlenmiştir. Araştırmanın amaca ulaşabilmesi için öğrenci görüşlerini almaya yönelik anket uygulanmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu 2196 öğrenci oluşturmuştur. Araştırmada, müzik öğretmenlerinin bağlama çalmasına ilişkin öğrenci görüşlerinde, coğrafi bölgelere göre farklılık olduğu tespit edilmiş, öğrencilerin büyük çoğunluğunun müzik derslerinde bağlama kullanılmasına ilişkin görüşlerinin olumlu olduğu görülmüştür.
Bağlama Müzik Müzik Dersi Ortaokul Öğrencileri Coğrafi Bölgeler
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 13 Ekim 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 11 Sayı: 4 |