BibTex RIS Kaynak Göster

YAZILI BASININ 'SİYASAL LİDER İMAJI'NA KATKISI

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 1, 88 - 99, 01.02.2009

Öz

İmaj, bir kişi, kurum, kavram ya da bir nesne hakkında zihinde oluşan imgeler bütünüdür. İmajın oluşmasında ve değişmesinde şüphesiz ki iletişimin büyük payı vardır. İletişim kısaca duygu, düşünce ve kanaatlerin karşılıklı olarak aktarılması sürecidir. Siyasal lider imajı, siyasal alanda yer alan karakterlere atfedilen özeliklerden biridir. Siyasal liderliğin algılanmasında da iletişim önemli bir yere sahiptir. Kitle iletişim araçları ya da basın da imaj oluşumunda ve dolayısıyla siyasal lider imajının oluşumunda önemli bir etkiye sahiptir. Herhangi bir konu hakkında siyasal karakterlerin mesajlarına dayalı haberler de siyasal lider imajı üzerinde etkili olmaktadır.

CONTRIBUTION OF PRESS TO THE IMAGE OF POLITICAL LEADERSHIP

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 1, 88 - 99, 01.02.2009

Öz

Image is a collection of figures related to a person, an association, a concept or an object. It is a fact that appearance an modification of the image is highly dependent on communication. Communication is roughly a process of sharing feelings, opinions and thoughts. Political leadership image is one of the characteristics attributed to the characters in a political arena. Communication is very crucial in terms of political leadership understanding. Public communication tools or press are very effective on formation of image, hence creation of political leadership image. Another parameter effecting this would be the news based on messages of political characters.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Kamu Yönetimi
Yazarlar

Kazim Ozkan Erturk Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Erturk, K. O. (2009). CONTRIBUTION OF PRESS TO THE IMAGE OF POLITICAL LEADERSHIP. Humanities Sciences, 4(1), 88-99. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Erturk KO. CONTRIBUTION OF PRESS TO THE IMAGE OF POLITICAL LEADERSHIP. Humanities Sciences. Şubat 2009;4(1):88-99. doi:10.12739/10.12739
Chicago Erturk, Kazim Ozkan. “CONTRIBUTION OF PRESS TO THE IMAGE OF POLITICAL LEADERSHIP”. Humanities Sciences 4, sy. 1 (Şubat 2009): 88-99. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Erturk KO (01 Şubat 2009) CONTRIBUTION OF PRESS TO THE IMAGE OF POLITICAL LEADERSHIP. Humanities Sciences 4 1 88–99.
IEEE K. O. Erturk, “CONTRIBUTION OF PRESS TO THE IMAGE OF POLITICAL LEADERSHIP”, Humanities Sciences, c. 4, sy. 1, ss. 88–99, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Erturk, Kazim Ozkan. “CONTRIBUTION OF PRESS TO THE IMAGE OF POLITICAL LEADERSHIP”. Humanities Sciences 4/1 (Şubat 2009), 88-99. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Erturk KO. CONTRIBUTION OF PRESS TO THE IMAGE OF POLITICAL LEADERSHIP. Humanities Sciences. 2009;4:88–99.
MLA Erturk, Kazim Ozkan. “CONTRIBUTION OF PRESS TO THE IMAGE OF POLITICAL LEADERSHIP”. Humanities Sciences, c. 4, sy. 1, 2009, ss. 88-99, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Erturk KO. CONTRIBUTION OF PRESS TO THE IMAGE OF POLITICAL LEADERSHIP. Humanities Sciences. 2009;4(1):88-99.