BibTex RIS Kaynak Göster

EVALUATION OF BURNOUT STATUS OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS WITH SOME VARIABLES

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 3, 179 - 197, 01.04.2009

Öz

In this research, in order to determine under the light of some chosen variables there was alteration or not on the exhaustion level of physical education teacher which profession class is experience the mutual human relations. Statistically significant difference (p

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 3, 179 - 197, 01.04.2009

Öz

Bu araştırma, karşılıklı insan ilişkilerinin daha fazla yaşandığı meslek dallarından biri olan, Beden eğitimi öğretmenlerinin, seçilen bazı değişkenler doğrultusunda, tükenmişlik düzeylerinde farklılaşma gösterip göstermediğinin belirlenmesi amacı ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmaya katılan Beden eğitimi öğretmenlerinin spor tesisi olanakları ve iş dışı çalışma değişkenlerinde istatistiksel olarak anlamlı fark bulunurken (p

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Spor Yöneticiliği
Yazarlar

Bekir Mendes Bu kişi benim

Mahmut Açak Bu kişi benim

Tamer Karademır Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Mendes, B., Açak, M., & Karademır, T. (2009). BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. Sport Sciences, 4(3), 179-197. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Mendes B, Açak M, Karademır T. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. NWSA. Nisan 2009;4(3):179-197. doi:10.12739/10.12739
Chicago Mendes, Bekir, Mahmut Açak, ve Tamer Karademır. “BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ”. Sport Sciences 4, sy. 3 (Nisan 2009): 179-97. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Mendes B, Açak M, Karademır T (01 Nisan 2009) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. Sport Sciences 4 3 179–197.
IEEE B. Mendes, M. Açak, ve T. Karademır, “BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ”, NWSA, c. 4, sy. 3, ss. 179–197, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Mendes, Bekir vd. “BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ”. Sport Sciences 4/3 (Nisan 2009), 179-197. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Mendes B, Açak M, Karademır T. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. NWSA. 2009;4:179–197.
MLA Mendes, Bekir vd. “BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ”. Sport Sciences, c. 4, sy. 3, 2009, ss. 179-97, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Mendes B, Açak M, Karademır T. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DURUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. NWSA. 2009;4(3):179-97.