It is assumed that using literary texts in language teaching would contribute to the effektive participation of the learners, improve their culture and knowledge level as well as language learning and their tolerance to different cultures. This means language teaching should be based on an intercultural interaction model which uses literary texts as one of the main techiques.
Foreign language teaching interpretation language teaching methods intercultural inteaction
Yabancı dil öğretiminde yazınsal metinlerin kullanılmasının öğrenciyi olduğundan daha etkin kılacağı ve dil öğretiminin yanı sıra onun kültür ve bilgi düzeyine de katkıda bulunacağı gibi, yine onun farklı kültürlere karşı hoşgörülü olmasını da sağlayacağı olasıdır. Bu da yabancı dil öğretiminin kültürlerarası bildirişim yetisini pekiştirmesini içeren bir yönteme göre düzenlenmesi anlamına gelir ki, yabancı dil öğretiminde yazınsal metinlerin kullanılması bu amaca yönelik en temel yollardan birisidir.
Yabancı Dil Öğretimi Alımlama Estetiği Dil Öğretim Yöntemleri Kültürlerarası İletişim
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2002 |
Gönderilme Tarihi | 12 Aralık 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2002 Cilt: 3 Sayı: 2 |