Covid 19 Türkiye ile birlikte tüm dünya ülkelerini ekonomik ve sosyal açıdan ve eğitim yönünden ciddi bir şekilde etkilemiştir. Bu süreçte ülkemizde eğitim-öğretim kurumlarında çevirimiçi eğitime geçilmiştir. Bu bağlamda yabancı dil eğitiminin de çevirimiçi yapıldığı düşünüldüğünde, dört temel beceriden “Konuşma Becerileri” dersinin bu yolla ne denli verimli yapılabildiği, yüz yüze “Konuşma Becerileri” derslerinin uygulanışıyla paralellik gösterip göstermediği irdelenmiştir. Hangi uygulamanın konuşma becerilerine daha fazla katkı yapabileceği araştırılmış, hazırlık sınıfı öğrencilerinin görüşleri de alınarak durum saptaması yapılmış ve genel bir değerlendirme yoluna gidilmiştir.
Yabancı Dil Öğretimi Konuşma Becerileri Yüz Yüze Eğitim Çevirimiçi Eğitim
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2021 |
Kabul Tarihi | 24 Haziran 2021 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2021 Cilt: 3 Sayı: 1 |