Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Çağdaş Sanat Eğitiminde Yetişkinlerin Görevleri

Yıl 1987, Cilt: 2 Sayı: 1, 165 - 174, 27.11.2014

Öz

İnsanın ver olduğu günden beri ruhunda bulunan yaratıcı özellik onu sanat yapmaya sevk etmiştir. İnsan, uzun zamanda sanatta hayli değişiklikler göstererek dünümüzdeki durumuna gelmiştir. Bugünkü duruma nasıl kavuştuğu konusunun bütün ayrıntılarıyla anlatılmasına burada gerek yok. Sanat Tarihinin konusudur. Sanatın kaynağına gelince: Tabiat insanın emrine işlenmemiş olarak verilmiştir. Aynı zamanda tabiatın temel öğesi ölen insan onunla yaşar, onunla yaşatır Tabaatla olan ilişkileri sonucu duyu organları yoluyla almış olduğu izlenimler, yaratmanın temel elemanlarından olan algıyı meydana getirir. Dış yaşantıdan dimağa ulaşan bu etmenler, yani bilgi, görgü ve deneyimler, iç yaşantılarla birleşerek orijinal bir senteze ulaşır. Bu sentez zekânın hüneridir.

Çağdaş Sanat Eğitiminde Yetişkinlerin Görevleri

Yıl 1987, Cilt: 2 Sayı: 1, 165 - 174, 27.11.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm İçindekiler
Yazarlar

Ali Boğa Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 27 Kasım 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1987 Cilt: 2 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Boğa, A. (2014). Çağdaş Sanat Eğitiminde Yetişkinlerin Görevleri. Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty, 2(1), 165-174.