BibTex RIS Kaynak Göster

Some Comments On The Image Of Religion Men On Tv

Yıl 2007, Cilt: 24 Sayı: 24-25, 293 - 304, 01.07.2007

Öz

The scientific developments especially media have a great effects on the people’s understanding, behavior and daily lives. However, TV is the most influential product in terms of affecting people either positively or negatively depending on its usage. Although there are many studies regarding with the effects of media on people in the world today, there is very few research in relation to the effects of the media on the religious lives of people in our country. In fact, TV has a tremendous impact on the religious thinking and behavior of people as well as all other aspects of life. This study, first, examines the shaping power of TV of people. Secondly, it deals with the images of religion men on the TV programs. Thirdly and lastly, it focuses on the effects of these programs on individual and people.

Medyadaki Din Adamı İmajı Üzerine Bazı Düşünceler

Yıl 2007, Cilt: 24 Sayı: 24-25, 293 - 304, 01.07.2007

Öz

onu yönlendiren pek çok araç vardır. Ancak bu araçların etki dereceleri kişinin ne kadar çok duyu organına hitap ettiği ile alakalıdır. Çünkü bir araç ne kadar çok duyu organına hitap ediyorsa insan üzerinde o kadar çok etkili olmaktadır.1 Televizyonun birden çok duyu organına hitap etmesi ve olayları canlı olarak tüm açıklığı ile sunması insanı yönlen- dirmesinde önemli rol oynamaktadır. Televizyon programlarının içeriğine bakıldığında, hepsinin bireyi etkilemek ve belirli bir yöne doğru sürük- lemek gibi bir amaç taşıdığı görülmektedir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

İbrahim Turan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2007
Gönderilme Tarihi 2 Kasım 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 24 Sayı: 24-25

Kaynak Göster

ISNAD Turan, İbrahim. “Medyadaki Din Adamı İmajı Üzerine Bazı Düşünceler”. Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 24/24-25 (Temmuz 2007), 293-304. https://doi.org/10.17120/omuifd.86053.