Her dönemin hakim değerleri, kültürel kodları ve bunların şekillendirdiği düşünce ve davranış kalıpları vardır. Bunları anlamak ve çeşitli öngörülerde bulunabilmek için; bu dönemlerin kuşaklar üzerinden ele alınması daha gerçekçi sonuçlara ulaşabilmek için yararlı görünmektedir. Bu çalışmada kuşak olgusu, kuşak döngülerine rastlayan, dünyayı, tüketimi, pazarlamayı ve tüketiciyi etkileyen önemli kırılmalar eşliğinde incelenmektedir. Geleceğin tüketici profilini belirlemek, ancak bu kuşakların özelliklerini, hayatı algılayış şekillerini ve ideallerini anlamakla mümkün görünmektedir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 4 Sayı: 1 |