Bu araştırma, yeni teknolojilerin benimsenmesinde etkili olan faktörleri ele alan kuramlardan hareketle, mobil pazarlama uygulamalarına yönelik tüketici kabulünde öne çıkan faktörlerin incelenmesi amacıyla tasarlanmıştır. Araştırmada, Aksaray’daki bireylerden amaca göre alanyazındaki araştırmalar ve ilgili kuramlar esas alınarak oluşturulmuş bir anket yoluyla veri toplanmıştır. Veriler, Çok Değişkenli Varyans Analizi ile irdelenmiştir. Analiz sonuçları, mobil uygulamalara yönelik alışveriş eğilimi ve davranışını temsil eden değişkenlerle, çalışmada belirlenen mobil pazarlama kabul değişkenleri arasında önemli ilişkiler olduğunu göstermektedir
Mobil Pazarlama Teknoloji Kabul Modelleri Tüketici Davranışı Pazarlama İletişimi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 4 Sayı: 2 |