BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2015, Cilt: 7 Sayı: 1, 1 - 15, 01.06.2015

Öz

Aim of this study is to determine profiles of visitors coming to Hasankeyf and their satisfaction
concerning destination attractions. Factors affecting choices of people visiting Hasankeyf and
their perception regarding destination attractions have been researched in this context. An
inventory of attractions mostly visited in Hasankeyf has been taken for that purpose and data have
been collected by applying a questionnaire form during tourist-intense season. Collected data
have been statistically analyzed with packaged softwares such as SPSS 17.0 and SPSS Amos 22.0
and results show that general satisfaction level Hasankeyf is high but visitors satisfaction about
infrastructural and super structural resources are relatively low

TURİSTİK BİR DESTİNASYON OLARAK HASANKEYF’İN ZİYARETÇİ TATMİNİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2015, Cilt: 7 Sayı: 1, 1 - 15, 01.06.2015

Öz

Bu araştırmanın amacı, Hasankeyf’e gelen ziyaretçilerin profilini veziyaretçilerin destinasyon
çekiciliklerine ilişkin memnuniyetlerini belirlemektir. Bu kapsamdaHasankeyf’i ziyaret
edenlerintercihlerini etkileyen faktörler vedestinasyonun çekiciliklerineilişkin algıları
araştırılmıştır. Bu amaçla Hasankeyf’te en çok ziyaret edilen çekiciliklerin bir envanteri çıkarılmış
ve bir anket formuaracılığıylaturist-yoğun sezonda uygulanarak veriler elde edilmiştir.Elde edilen
verilerin SPSS 17.0ve SPSS Amos22.0 paket programlarıylaistatistiksel analizleri yapılmış ve
bulgulardan yola çıkarak Hasankeyf’in genel tatmin düzeyinin yüksek olduğu ancak altyapı ve
üstyapı olanakları açısından ziyaretçi tatmininingörece düşük olduğu sonuçlarına ulaşılmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA59JE28UD
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Mustafa Doğan Bu kişi benim

Yasemin Ceylan Bu kişi benim

Caner Tekin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Doğan, M., Ceylan, Y., & Tekin, C. (2015). TURİSTİK BİR DESTİNASYON OLARAK HASANKEYF’İN ZİYARETÇİ TATMİNİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, 7(1), 1-15.
AMA Doğan M, Ceylan Y, Tekin C. TURİSTİK BİR DESTİNASYON OLARAK HASANKEYF’İN ZİYARETÇİ TATMİNİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. Haziran 2015;7(1):1-15.
Chicago Doğan, Mustafa, Yasemin Ceylan, ve Caner Tekin. “TURİSTİK BİR DESTİNASYON OLARAK HASANKEYF’İN ZİYARETÇİ TATMİNİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi 7, sy. 1 (Haziran 2015): 1-15.
EndNote Doğan M, Ceylan Y, Tekin C (01 Haziran 2015) TURİSTİK BİR DESTİNASYON OLARAK HASANKEYF’İN ZİYARETÇİ TATMİNİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 7 1 1–15.
IEEE M. Doğan, Y. Ceylan, ve C. Tekin, “TURİSTİK BİR DESTİNASYON OLARAK HASANKEYF’İN ZİYARETÇİ TATMİNİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”, Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi, c. 7, sy. 1, ss. 1–15, 2015.
ISNAD Doğan, Mustafa vd. “TURİSTİK BİR DESTİNASYON OLARAK HASANKEYF’İN ZİYARETÇİ TATMİNİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 7/1 (Haziran 2015), 1-15.
JAMA Doğan M, Ceylan Y, Tekin C. TURİSTİK BİR DESTİNASYON OLARAK HASANKEYF’İN ZİYARETÇİ TATMİNİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 2015;7:1–15.
MLA Doğan, Mustafa vd. “TURİSTİK BİR DESTİNASYON OLARAK HASANKEYF’İN ZİYARETÇİ TATMİNİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, c. 7, sy. 1, 2015, ss. 1-15.
Vancouver Doğan M, Ceylan Y, Tekin C. TURİSTİK BİR DESTİNASYON OLARAK HASANKEYF’İN ZİYARETÇİ TATMİNİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 2015;7(1):1-15.