APA |
Sayın, C. ., Çanakçı, M. ., Kılıçaslan, İ. ., Özsezen, N. . (2006). ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi, 12(2), 199-205. |
|
AMA |
Sayın C, Çanakçı M, Kılıçaslan İ, Özsezen N. ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi. Şubat 2006;12(2):199-205. |
|
Chicago |
Sayın, Cenk, Mustafa Çanakçı, İbrahim Kılıçaslan, ve Necati Özsezen. “ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi 12, sy. 2 (Şubat 2006): 199-205. |
|
EndNote |
Sayın C, Çanakçı M, Kılıçaslan İ, Özsezen N (01 Şubat 2006) ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi 12 2 199–205. |
|
IEEE |
C. . Sayın, M. . Çanakçı, İ. . Kılıçaslan, ve N. . Özsezen, “ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ”, Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi, c. 12, sy. 2, ss. 199–205, 2006. |
|
ISNAD |
Sayın, Cenk vd. “ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi 12/2 (Şubat 2006), 199-205. |
|
JAMA |
Sayın C, Çanakçı M, Kılıçaslan İ, Özsezen N. ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi. 2006;12:199–205. |
|
MLA |
Sayın, Cenk vd. “ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi, c. 12, sy. 2, 2006, ss. 199-05. |
|
Vancouver |
Sayın C, Çanakçı M, Kılıçaslan İ, Özsezen N. ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi. 2006;12(2):199-205. |
|