| APA |
Sayın, C., Çanakçı, M., Kılıçaslan, İ., Özsezen, N. (2006). ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi, 12(2), 199-205.
|
|
| AMA |
Sayın C, Çanakçı M, Kılıçaslan İ, Özsezen N. ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi. Şubat 2006;12(2):199-205.
|
|
| Chicago |
Sayın, Cenk, Mustafa Çanakçı, İbrahim Kılıçaslan, ve Necati Özsezen. “ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi 12, sy. 2 (Şubat 2006): 199-205.
|
|
| EndNote |
Sayın C, Çanakçı M, Kılıçaslan İ, Özsezen N (01 Şubat 2006) ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi 12 2 199–205.
|
|
| IEEE |
C. Sayın, M. Çanakçı, İ. Kılıçaslan, ve N. Özsezen, “ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ”, Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi, c. 12, sy. 2, ss. 199–205, 2006.
|
|
| ISNAD |
Sayın, Cenk vd. “ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi 12/2 (Şubat2006), 199-205.
|
|
| JAMA |
Sayın C, Çanakçı M, Kılıçaslan İ, Özsezen N. ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi. 2006;12:199–205.
|
|
| MLA |
Sayın, Cenk vd. “ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi, c. 12, sy. 2, 2006, ss. 199-05.
|
|
| Vancouver |
Sayın C, Çanakçı M, Kılıçaslan İ, Özsezen N. ÇİFT YAKITLI (BENZİN + SIVILAŞTIRILMIŞ PETROLGAZI) BİR BENZİN MOTORUNUN İDEAL EMİSYON ÜRÜNLERİ. Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi. 2006;12(2):199-205.
|
|