PDF EndNote BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2002, Cilt 11, Sayı 11, 44 - 58, 01.01.2002

Öz

This research is carried out to determine the students’ who are studying at Kırıkkale University Faculty of Education Physical Education and Sports Teaching Department perceptions about School Experience I course. In this research a survey is applied to the students in order to determine students’ perceptions about this lesson. As all of the students are included to the survey, a sample group wasnot chosen. As a conclusion of the research; it is pointed out that teaching career is appropriate to personal qualifications and expectations of the students; School Experience I course is thought to direct their future education and help them to understand teaching career better. Besides those who are practicising sports or have ability in sports are more confident and less worried than those who never practiced or interested in sports.

BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ DERSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ

Yıl 2002, Cilt 11, Sayı 11, 44 - 58, 01.01.2002

Öz

Bu çalışma, Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü 1. sınıf öğrencilerinin Okul Deneyimi I dersine başlamadan önce, derse ilişkin algılarını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Çalışmada öğrencilerin Okul Deneyimi I dersi ile ilgili algılarını belirlemek için bir anket uygulanmıştır. Kırıkkale Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü 1.sınıfına devam eden 51 öğrencinin tamamına ulaşıldığından örneklem alınmamıştır. Araştırma sonucunda öğrencilerin öğretmenlik mesleğinin kişisel özelliklerine uyduğu ve öğretmen olmayı istedikleri; Okul Deneyimi dersinin gelecekteki öğrenim yaşantılarını şekillendirmede yardımcı ve öğretmenlik mesleğini daha iyi tanımada önemli olduğunu algıladıkları belirlenmiştir. Ayrıca spor yapmış veya spora yatkın olanların, Okul Deneyimi I dersinde başarılı olacakları konusunda, hiç spor yapmamış veya yeterince uğraşmamış olanlara oranla daha az kaygılı ve kendilerine daha güvenli oldukları belirlenmiştir.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

GÜLTEN HERGÜNER Bu kişi benim


Öğr.Gör.Sibel ARSLAN Bu kişi benim


Arş.Gör.Hakan DÜNDAR Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2002
Başvuru Tarihi 1 Ağustos 2014
Kabul Tarihi
Yayınlandığı Sayı Yıl 2002, Cilt 11, Sayı 11

Kaynak Göster

Bibtex @ { pauefd133140, journal = {Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-0085}, eissn = {1309-0275}, address = {}, publisher = {Pamukkale Üniversitesi}, year = {2002}, volume = {11}, number = {11}, pages = {44 - 58}, title = {BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ DERSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ}, key = {cite}, author = {Hergüner, GÜLTEN and Arslan, Öğr.Gör.Sibel and Dündar, Arş.Gör.Hakan} }
APA Hergüner, G. , Arslan, Ö. & Dündar, A. (2002). BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ DERSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ . Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 11 (11) , 44-58 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/11132/133140
MLA Hergüner, G. , Arslan, Ö. , Dündar, A. "BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ DERSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ" . Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2002 ): 44-58 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/11132/133140>
Chicago Hergüner, G. , Arslan, Ö. , Dündar, A. "BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ DERSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ". Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2002 ): 44-58
RIS TY - JOUR T1 - BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ DERSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ AU - GÜLTENHergüner, Öğr.Gör.SibelArslan, Arş.Gör.HakanDündar Y1 - 2002 PY - 2002 N1 - DO - T2 - Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 44 EP - 58 VL - 11 IS - 11 SN - 1301-0085-1309-0275 M3 - UR - Y2 - 2022 ER -
EndNote %0 Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ DERSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ %A GÜLTEN Hergüner , Öğr.Gör.Sibel Arslan , Arş.Gör.Hakan Dündar %T BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ DERSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ %D 2002 %J Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-0085-1309-0275 %V 11 %N 11 %R %U
ISNAD Hergüner, GÜLTEN , Arslan, Öğr.Gör.Sibel , Dündar, Arş.Gör.Hakan . "BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ DERSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ". Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 / 11 (Ocak 2002): 44-58 .
AMA Hergüner G. , Arslan Ö. , Dündar A. BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ DERSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ. PUJE. 2002; 11(11): 44-58.
Vancouver Hergüner G. , Arslan Ö. , Dündar A. BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ DERSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2002; 11(11): 44-58.
IEEE G. Hergüner , Ö. Arslan ve A. Dündar , "BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ DERSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 11, sayı. 11, ss. 44-58, Oca. 2002

..........................