BibTex RIS Kaynak Göster

HOW İS THE VİEVV OF THE STUDENTS İN PAMUKKALE UNİVERSİTY TO THE FOLK DANSES OF DENİZLİ AREA?

Yıl 1998, Cilt: 4 Sayı: 4, 58 - 66, 01.02.1998

Öz

How is the view of the students in Pamukkale University tö the folk danses of Denizli area?The purpose ofthis study was to determine the level of the learning interests tofolk danses of Denizli area in the students of the faculty of educatıon in Pamukkale University According to the resul ts: -Male and female students in the fırst grade are involunteer in learning Denizli area as folk danses , but thefourth grade students are volunteer -The students believe that folk danses are not suffıciently introduced in Pamukkale university and the main factors in learning folk danses are interest and aptitude

PAÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN DENİZLİ YÖRESİ HALK OYUNLARINI ÖĞRENME İSTEĞİNDEKİ İLGİ DÜZEYLERİ NASILDIR?

Yıl 1998, Cilt: 4 Sayı: 4, 58 - 66, 01.02.1998

Öz

PAÜ üniversite öğrencilerinin Denizli halk oyunlarına bakışı nasıldır? Bu araştırmada PAÜ eğitim fakültesi öğrencilerinin Denizli halk oyunlarını öğrenmeye yönelik ilgilerinin ne düzeyde olduğu belirlenmeye çalışıldı Araştırma sonucuna göre PAÜ Eğitim Fakültesi: -1. sınıf kız ve erkek öğrenciler Denizli yöresi halk oyunlarını öğrenmede isteksiz; 4. sınıf kız ve erkek öğrenciler ise Denizli yöresi halk oyunlarını öğrenmede isteklidirler. -Halk oyunlarının Pamukkale Üniversitesinde yeterince tanıtılmadığına, halk oyunlarını öğrenmede en önemli faktörün ilgi ve yetenek olduğuna inanmaktadırlar.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Osman Gode Bu kişi benim

Selçuk Şimşek Bu kişi benim

Ali Rıza Erdem Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 1998
Gönderilme Tarihi 1 Ağustos 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Cilt: 4 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Gode, O., Şimşek, S., & Erdem, A. R. (1998). PAÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN DENİZLİ YÖRESİ HALK OYUNLARINI ÖĞRENME İSTEĞİNDEKİ İLGİ DÜZEYLERİ NASILDIR?. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(4), 58-66.