BibTex RIS Kaynak Göster

Training Evaluation and a Bank Practice

Yıl 2008, Sayı: 1, 75 - 104, 01.03.2008

Öz

Bank directors have to generally accepted definition or accounting procedure for tracking training investments. Accounting principles do not allow for human asset accounting or accounting for value of human capital. The largest direct training. Other cost includes travel and loading. After trainers understand how their investments are allocated, they can compare old training to revised training or compare existing training to proposed training. A lower training investment is not automatically better for an overall return on investment. The government bank training department must also determine how training affects individual and business performance by establishing the relationship between learning objectives. After measuring the training effectiveness, a return on investment must be calculated. One way to do this is training evaluation in a government bank. It is the central thesis of this of this article that the evaluation of training poses a problem for many trainers instructors managers, bank executives, and other Professional bankers with an interest in training. The new research revealed that the actual practice of evaluation.

EGİTİM DEĞERLENDİRME ve BİR BANKADA UYGULANMASI

Yıl 2008, Sayı: 1, 75 - 104, 01.03.2008

Öz

Teknoloji, küresel rekabet, artan müşteri talepleri ile birlikte dış çevredeki iktisadi ve toplumsal değişimler işletmeler ve özellikle bankalarda çalışanlara düzenli eğitimlerin yapılmasını gerektirmektedir. Ancak yapılan her eğitim konusunun bankaya büyük maliyeti vardır. Muhasebenin mali raporlarına yazılan rakam ve yüzdelerin uygulamada karşılığının alınması için eğitim değerlendirmesi ve ölçülmesi zorunludur. Bu araştırma bir kamu bankasında çeşitli düzeylerde eğitimlere devam eden müdavimlerin, eğitim uygulamaları ve eğitim memnuniyetini araştıran konusundaki kısıtlı sayıdaki saha araştırmaları arasında yer aldığı için farklı, yeni bir araştırma olması nedeni ile özgün bir nitelik taşımaktadır. Araştırma uygulaması bu bankanın yöneticilerine her düzeyde yapılan iç ve dış eğitimleri sürdürmelerini çünkü eğitim ve geliştirme faaliyetlerinin şubelerde ve piyasada uygulanabilir bilgi ve deneyim kazandırdığını açıklamakta ve göstermektedir. Öğrenme ve gelişme isteği içinde olan, daha çok yüksek eğitimli, yaşları genç ve mesleki kıdemleri farklı olan araştırmaya katılan bankacılara daha ileri düzeyde eğitimlerin verilmesi veya yapılan mevcut eğitimlerin geliştirilerek tekrar edilmesinin talep edildiği bir uygulama ile tespit edilmiştir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA49PS77CD
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Erdoğan Taşkın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Taşkın, E. (2008). EGİTİM DEĞERLENDİRME ve BİR BANKADA UYGULANMASI. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(1), 75-104.
AMA Taşkın E. EGİTİM DEĞERLENDİRME ve BİR BANKADA UYGULANMASI. PAUSBED. Mart 2008;(1):75-104.
Chicago Taşkın, Erdoğan. “EGİTİM DEĞERLENDİRME Ve BİR BANKADA UYGULANMASI”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 1 (Mart 2008): 75-104.
EndNote Taşkın E (01 Mart 2008) EGİTİM DEĞERLENDİRME ve BİR BANKADA UYGULANMASI. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 75–104.
IEEE E. Taşkın, “EGİTİM DEĞERLENDİRME ve BİR BANKADA UYGULANMASI”, PAUSBED, sy. 1, ss. 75–104, Mart 2008.
ISNAD Taşkın, Erdoğan. “EGİTİM DEĞERLENDİRME Ve BİR BANKADA UYGULANMASI”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (Mart 2008), 75-104.
JAMA Taşkın E. EGİTİM DEĞERLENDİRME ve BİR BANKADA UYGULANMASI. PAUSBED. 2008;:75–104.
MLA Taşkın, Erdoğan. “EGİTİM DEĞERLENDİRME Ve BİR BANKADA UYGULANMASI”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 1, 2008, ss. 75-104.
Vancouver Taşkın E. EGİTİM DEĞERLENDİRME ve BİR BANKADA UYGULANMASI. PAUSBED. 2008(1):75-104.