BibTex RIS Kaynak Göster

THE ANXIETY LEVELS OF TEACHER CANDIDATES TOWARDS COMPUTER

Yıl 2009, Sayı: 3, 227 - 239, 01.03.2009

Öz

The aim of this study is to determine the levels of computer worries of teacher candidates. In the research, the survey method was used. Survey having been used as the data collection tool of research consists of personal information of teacher candidates together with the worrying levels towards computer scale. In the end of research; teacher candidates’ the worrying levels towards computer were low and teacher candidates differed with respect to the place they live in, the high school they graduated from, the income levels of their families, the computer and availability of computers in places they are accommodated.

ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİ

Yıl 2009, Sayı: 3, 227 - 239, 01.03.2009

Öz

Bu araştırmada, öğretmen adaylarının bilgisayara karşı kaygı düzeylerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. Verilerin toplanmasında kullanılan anket, öğretmen adaylarının kişisel bilgileri ile bilgisayar kaygı düzeyi ölçeğini içermektedir. Araştırmada sonucunda; öğretmen adaylarının bilgisayara karşı düşük düzeyde kaygıya sahip oldukları; kaygı düzeylerinin yaşadıkları yere, mezun oldukları lise türüne, ailelerinin aylık gelir miktarına, daha önceden bilgisayar dersi almasına, bilgisayar kullanma sürelerine ve kaldıkları yerde bilgisayar bulunmasına göre farklılık gösterdiği görülmüştür.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA28DE66SP
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Uğur Başarmak Bu kişi benim

Tolga Güyer Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Başarmak, U., & Güyer, T. (2009). ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(3), 227-239.
AMA Başarmak U, Güyer T. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİ. PAUSBED. Mart 2009;(3):227-239.
Chicago Başarmak, Uğur, ve Tolga Güyer. “ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 3 (Mart 2009): 227-39.
EndNote Başarmak U, Güyer T (01 Mart 2009) ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 227–239.
IEEE U. Başarmak ve T. Güyer, “ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİ”, PAUSBED, sy. 3, ss. 227–239, Mart 2009.
ISNAD Başarmak, Uğur - Güyer, Tolga. “ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (Mart 2009), 227-239.
JAMA Başarmak U, Güyer T. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİ. PAUSBED. 2009;:227–239.
MLA Başarmak, Uğur ve Tolga Güyer. “ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 3, 2009, ss. 227-39.
Vancouver Başarmak U, Güyer T. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KAYGI DÜZEYLERİ. PAUSBED. 2009(3):227-39.