BibTex RIS Kaynak Göster

A LITERATURE REVİEW ABOUT NUMBER OF SCALE POINTS OF ATTITUDE SCALES FOR MAEKETİNG RESEARCH

Yıl 2009, Sayı: 4, 1 - 20, 01.06.2009

Öz

Attitude scales used in marketing research are usually formed by using 7 +- 2 number of scale points without e clear understanding of the theoretical background. This study is concerned with the debates over the number of scale points of attitude scales used in marketing research. In this way, it is intended to provide the researchers with a greater insight into the magnitude of the scales used by them.

PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI

Yıl 2009, Sayı: 4, 1 - 20, 01.06.2009

Öz

Pazarlama araştırmalarında kullanılan tutum ölçekleri genellikle 7+- 2 kategori kullanılarak oluşturulmakta ancak bu kullanımın arkasındaki tartışmalar çoğunlukla incelenmemektedir. Bu makalede pazarlama araştırmalarında kullanılan tutum ölçeklerindeki cevap alternatiflerinin sayısına ilişkin tartışmalar ele alınmıştır. Bu sayede araştırmacıların kullandıkları ölçek büyüklüklerine ilişkin daha geniş bilgi sahibi olmaları amaçlanmaktadır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA39EC42KZ
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Ahmet Bardakçı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Bardakçı, A. (2009). PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(4), 1-20.
AMA Bardakçı A. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI. PAUSBED. Haziran 2009;(4):1-20.
Chicago Bardakçı, Ahmet. “PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 4 (Haziran 2009): 1-20.
EndNote Bardakçı A (01 Haziran 2009) PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 1–20.
IEEE A. Bardakçı, “PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI”, PAUSBED, sy. 4, ss. 1–20, Haziran 2009.
ISNAD Bardakçı, Ahmet. “PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (Haziran 2009), 1-20.
JAMA Bardakçı A. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI. PAUSBED. 2009;:1–20.
MLA Bardakçı, Ahmet. “PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 4, 2009, ss. 1-20.
Vancouver Bardakçı A. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANILAN TUTUM ÖLÇEKLERİNDEKİ CEVAP ALTERNATİFİ SAYISINA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI. PAUSBED. 2009(4):1-20.