BibTex RIS Kaynak Göster

Levels of Materializing the Purpose in Music Education Lecture in the Programme of Pre-School Department of Educatiom Faculty

Yıl 2013, Sayı: 14, 9 - 16, 01.03.2013

Öz

The purpose of this study to identify the level of music education lecture taking part in the programme of pre-school education in education faculty faculty from the students’ point of view and developing ideas for a more effective lecture. The study is a descriptive research to determine the existing situation. The exemplification of this research is constituted of total 263 4th class students studying in pre-school education in the education faculties of Muğla, Balıkesir, Dokuz Eylül-Buca and Pamukkale Universities. The data are obtained by a scale improved by the researcher himself. Cronbach Alfa dependablity coefficient of the scale is estimated as 0.95. The findings obtained from the analysis of the data put forward that this music education lecture is realized in medium level

Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Anabilim Dalı Programında Yer Ala Müzik Eğitimi Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyleri

Yıl 2013, Sayı: 14, 9 - 16, 01.03.2013

Öz

Bu çalışmanın amacı, Eğitim Fakültesi Okulöncesi Anabilim Dalı programında yer alan müzik eğitimi dersinin hangi düzeyde gerçekleştiğine ilişkin Okulöncesi öğrencilerinin görüşleriyle saptanması ve daha etkili bir müzik eğitimi dersi için öneriler sunmaktadır. Çalışma, mevcut durumun saptanmasına ilişkin betimsel bir araştırmadır. Araştırmanın örneklemini 2010-2011 öğretim yılında Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi,Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, Balıkesir Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Muğla Üniversitesi Okulöncesi Anabilim Dalı 4. sınıfında öğrenim gören toplam 263 öğrenci oluşturmaktadır. Veriler araştırmacı tarafından geliştirilen bir ölçekle elde edilmiştir. Ölçeğinin Cronbach Alfa güvenirlik katsayısı 0.95 olarak hesaplanmıştır. Verilerin çözümlenmesinden elde edilen bulgular, müzik eğitimi dersi hedeflerinin orta düzeyde gerçekleştiğini ortaya koymuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA86NF85JS
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Efe Akbulut Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Akbulut, E. (2013). Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Anabilim Dalı Programında Yer Ala Müzik Eğitimi Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyleri. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(14), 9-16.
AMA Akbulut E. Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Anabilim Dalı Programında Yer Ala Müzik Eğitimi Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyleri. PAUSBED. Mart 2013;(14):9-16.
Chicago Akbulut, Efe. “Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Anabilim Dalı Programında Yer Ala Müzik Eğitimi Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyleri”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 14 (Mart 2013): 9-16.
EndNote Akbulut E (01 Mart 2013) Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Anabilim Dalı Programında Yer Ala Müzik Eğitimi Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyleri. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 9–16.
IEEE E. Akbulut, “Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Anabilim Dalı Programında Yer Ala Müzik Eğitimi Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyleri”, PAUSBED, sy. 14, ss. 9–16, Mart 2013.
ISNAD Akbulut, Efe. “Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Anabilim Dalı Programında Yer Ala Müzik Eğitimi Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyleri”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (Mart 2013), 9-16.
JAMA Akbulut E. Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Anabilim Dalı Programında Yer Ala Müzik Eğitimi Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyleri. PAUSBED. 2013;:9–16.
MLA Akbulut, Efe. “Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Anabilim Dalı Programında Yer Ala Müzik Eğitimi Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyleri”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 14, 2013, ss. 9-16.
Vancouver Akbulut E. Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Anabilim Dalı Programında Yer Ala Müzik Eğitimi Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyleri. PAUSBED. 2013(14):9-16.