The aim of this research is to determine marketing mix adaptation level on export marketing activities of Denizli Textile Enterprises and put forth relation between this data and export rankings. In this study, a survey has been conducted. Since export expenses of companies are of sequential data, the research hypothesis has been tested with Spearman’s correlation coefficient and the power relationship. As a result, it has been ascertained that there is a significant relationship between companies’ adaptation of marketing mix and their export to
Araştırmanın amacı, Denizli Tekstil İşletmelerinin ihracat pazarlama faaliyetlerinde, pazarlama karması adaptasyon düzeyini belirlemek ve bu veriler ile ihracat tutarı sıralamaları arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır. Araştırmada anket metodu kullanılmıştır. İşletmelerin ihracat tutarları sıralı veriler olduğu için, araştırma hipotezi Spearman Korelasyon katsayısı ve güç ilişkisi ile test edilmiştir. Sonuç olarak, işletmelerin pazarlama karması adaptasyonu ile ihracat tutarı sıralaması arasında güçlü düzeyde bir ilişki tespit edilmiştir.
Diğer ID | JA62AB46RF |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Sayı: Ek1 - Yıl: 2016 Sayı: Ek1 |