Yaman, S., & Yalçın, N. (2015). FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(8).
AMA
Yaman S, Yalçın N. FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ. SUJEF. Haziran 2015;(8).
Chicago
Yaman, Süleyman, ve Necati Yalçın. “FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sy. 8 (Haziran 2015).
EndNote
Yaman S, Yalçın N (01 Haziran 2015) FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8
IEEE
S. Yaman ve N. Yalçın, “FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ”, SUJEF, sy. 8, Haziran 2015.
ISNAD
Yaman, Süleyman - Yalçın, Necati. “FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (Haziran 2015).
JAMA
Yaman S, Yalçın N. FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ. SUJEF. 2015.
MLA
Yaman, Süleyman ve Necati Yalçın. “FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sy. 8, 2015.
Vancouver
Yaman S, Yalçın N. FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ. SUJEF. 2015(8).