BibTex RIS Kaynak Göster

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ

Yıl 2004, Sayı: 8, 0 - 0, 30.06.2015

Öz

.

Yıl 2004, Sayı: 8, 0 - 0, 30.06.2015

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Süleyman Yaman Bu kişi benim

Necati Yalçın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 2015
Gönderilme Tarihi 13 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Sayı: 8

Kaynak Göster

APA Yaman, S., & Yalçın, N. (2015). FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(8).
AMA Yaman S, Yalçın N. FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ. SUJEF. Haziran 2015;(8).
Chicago Yaman, Süleyman, ve Necati Yalçın. “FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sy. 8 (Haziran 2015).
EndNote Yaman S, Yalçın N (01 Haziran 2015) FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8
IEEE S. Yaman ve N. Yalçın, “FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ”, SUJEF, sy. 8, Haziran 2015.
ISNAD Yaman, Süleyman - Yalçın, Necati. “FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (Haziran 2015).
JAMA Yaman S, Yalçın N. FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ. SUJEF. 2015.
MLA Yaman, Süleyman ve Necati Yalçın. “FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sy. 8, 2015.
Vancouver Yaman S, Yalçın N. FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AKADEMİK BAŞARI VE YARATICI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ. SUJEF. 2015(8).