BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2014, Sayı: 13, 77 - 91, 01.06.2014

Öz

When assessed processually, we see that art movements are established on three majorcenter of discussion: "Artist, viewer and artwork". The changes/transformationsexposed by these three concepts with works which only focus on the effect what thepurpose has left on the viewer constitutes constitutes new perspective about makesense of art. Following the sense which puts the artist, artwork or viewer in the centerof production, the works in which these three center points are presented togetherpresents the striking samples of Postmodern Era art. Transformation of the body to anart object and inclusion of viewers in this process by movements such as Performance,Installation and Happening; today's sense of art moves to a relational dimension. In thissense which is revealed by the French art critic Baurrioud, relational art takes shapebased on the liberation of relations, beyond the liberation of individual

Kaynakça

  • Acar, Barı, 2010,Sanatın Sonu ve likisel Estetik: Danto ve Bourriaud,http://lebriz.com/pages/lsd.aspx?lang=TR&sectionID=12& articleID=846&bhcp=1,Eriim Tarihi: 26.01.2014.
  • Akman, Kubilay;2005,Orlan’ın Suretleri,
  • http://www.izinsizgosteri.net/asalsayi37/Kubilay.Akman_37.html ,Eriim Tarihi: 24.01.2014.
  • Akyol, Kadir, Çada Sanatta Melez Yaklaımlar, Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi, Ankara,2011.
  • Antmen, Ahu, 20. Yüzyıl Batı Sanatında Akımlar, Sel Yayıncılık, stanbul, 2010.

Eş-Üretici Konumunda İzleyicinin İlişkisel Sanata Dair Tutumu

Yıl 2014, Sayı: 13, 77 - 91, 01.06.2014

Öz

Eş-Üretici Konumunda İzleyicinin İlişkisel Sanata Dair Tutumu

Kaynakça

  • Acar, Barı, 2010,Sanatın Sonu ve likisel Estetik: Danto ve Bourriaud,http://lebriz.com/pages/lsd.aspx?lang=TR&sectionID=12& articleID=846&bhcp=1,Eriim Tarihi: 26.01.2014.
  • Akman, Kubilay;2005,Orlan’ın Suretleri,
  • http://www.izinsizgosteri.net/asalsayi37/Kubilay.Akman_37.html ,Eriim Tarihi: 24.01.2014.
  • Akyol, Kadir, Çada Sanatta Melez Yaklaımlar, Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi, Ankara,2011.
  • Antmen, Ahu, 20. Yüzyıl Batı Sanatında Akımlar, Sel Yayıncılık, stanbul, 2010.
Toplam 5 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Zeliha Kayahan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014 Sayı: 13

Kaynak Göster

APA Kayahan, Z. (2014). Eş-Üretici Konumunda İzleyicinin İlişkisel Sanata Dair Tutumu. Sanat Ve Tasarım Dergisi, 1(13), 77-91. https://doi.org/10.18603/std.48669
AMA Kayahan Z. Eş-Üretici Konumunda İzleyicinin İlişkisel Sanata Dair Tutumu. Sanat ve Tasarım Dergisi. Haziran 2014;1(13):77-91. doi:10.18603/std.48669
Chicago Kayahan, Zeliha. “Eş-Üretici Konumunda İzleyicinin İlişkisel Sanata Dair Tutumu”. Sanat Ve Tasarım Dergisi 1, sy. 13 (Haziran 2014): 77-91. https://doi.org/10.18603/std.48669.
EndNote Kayahan Z (01 Haziran 2014) Eş-Üretici Konumunda İzleyicinin İlişkisel Sanata Dair Tutumu. Sanat ve Tasarım Dergisi 1 13 77–91.
IEEE Z. Kayahan, “Eş-Üretici Konumunda İzleyicinin İlişkisel Sanata Dair Tutumu”, Sanat ve Tasarım Dergisi, c. 1, sy. 13, ss. 77–91, 2014, doi: 10.18603/std.48669.
ISNAD Kayahan, Zeliha. “Eş-Üretici Konumunda İzleyicinin İlişkisel Sanata Dair Tutumu”. Sanat ve Tasarım Dergisi 1/13 (Haziran 2014), 77-91. https://doi.org/10.18603/std.48669.
JAMA Kayahan Z. Eş-Üretici Konumunda İzleyicinin İlişkisel Sanata Dair Tutumu. Sanat ve Tasarım Dergisi. 2014;1:77–91.
MLA Kayahan, Zeliha. “Eş-Üretici Konumunda İzleyicinin İlişkisel Sanata Dair Tutumu”. Sanat Ve Tasarım Dergisi, c. 1, sy. 13, 2014, ss. 77-91, doi:10.18603/std.48669.
Vancouver Kayahan Z. Eş-Üretici Konumunda İzleyicinin İlişkisel Sanata Dair Tutumu. Sanat ve Tasarım Dergisi. 2014;1(13):77-91.