Bu çalımanın amacı, Yeni Normal paradigması ııında, deien yenilik kavramınıgüncel i modelleri açısından incelemektir. Ekonomide konjüktürel deimeler yeni imodellerinin çıkmasına sebep olmaktadır. Baarılı olan modeller yeni paradigmadeiimlerine karı yaamlarını sürdürmektedir. Yeni normal paradigmatik bir deiimolarak yeni modellerin ortaya çıkmasına sebep olmutur. Bu balamda, öncelikle YeniNormal kavramının dinamikleri tartıılacak, ön plana çıkan üç yönetimsel modelin(Karaoke Kapitalizmi, Acayip irket ve Spagetti Organizasyonu) Yeni Normal ileuyumluluu belirlenecektir. Çalımanın ilerleyen bölümlerinde Yeni Normalin en önemlisöylemlerinden birisi olan yenilik kavramı deien doası açısından ele alınacak, ürünfarklılaması (kalite, tasarım, fonksiyoni promosyon ve edinim) için için tüketiciye yakınya da tüketiciyi de kapsayan yenilik modellerinde ürün tasarımı kavramının rolütartıılacaktır. Çalıma boyunca firmaların tasarım sınırlarının bilgi kanallarına eriim veelde edilen bilginin ürüne dönütürme ile kabiliyet açısından belirlenebilecei önesürülüp bilginin kaynaı olarak pazardaki talep ön plana çıkarılacaktır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 1 Sayı: 10 |