Sağlık yöneticilerinin örgütsel iletişimi daha da geliştirmek veiyileştirmek, mevcut olan iletişim sorunlarını çözmek için, çalışanlarına karşıaçık ve net olmaları, güven vermeleri, dinleme yeteneklerini geliştirmelerigerekmektedir. Çünkü hastanelerin çeşitli düzeylerdeki sağlık yöneticilerininve çalışanlarının örgüt içi iletişim düzeyleri ile kurumsal performansdüzeyleri arasında olumlu ilişki olduğu düşünülmektedir. Bu çalışma;İstanbul ili Anadolu yakasında bulunan Haydarpaşa Numune Hastanesi’ndegörev yapan sağlık çalışanları üzerine gerçekleştirilmiştir. Çalışmada; sağlıkçalışanlarının, ilk yöneticilerinin iletişim yeterlilikleri, yöneticilerininkendileriyle kurdukları iletişimden duyulan memnuniyet düzeyleri,çalışanların kendilerini değerleme düzeyleri, çalışanların kendisi, çevresi veaynı zamanda yöneticisiyle olan ileti düzeyi ve algıları araştırılmıştır
İletişim İletişim Becerileri Performans SağlıkÇalışanları Sağlık Yöneticisi
It is necessary for health managers to improve organizationalcommunication more, to be clear to the staff, to gain the confidence of thethem and to improve their listening ability as well on account of the fact it isconsidered that there is a positive connection between the managers’ and thestaff of the hospitals on various communication levels and the institutional performance. This study was conducted on the staff of Haydarpaşa Numune Hospital in Istanbul. In this study, the communicational efficiency of the hospital managers’ of the healthcare staff, the level of the satisfaction of the communication established by the managers, the level of valuation of the staff, and the staff themselves, their environments and at the same time their level of communication and perception with their managers were also researched
Communication Communication Skills Performance Healthcare Staf Health Manager
Diğer ID | JA28DR64BR |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Sayı: 11 |
.