Tez Özeti
BibTex RIS Kaynak Göster

Ortaöğretim Öğrencilerinin "Tarih Nedir?Aforizmalarına Katılım Durumlarının İncelenmesi

Yıl 2019, Cilt: 3 Sayı: 2, 107 - 125, 31.12.2019

Öz

An Investıgatıon Of Hıgh School Students’ Partıcıpatıon In Aphorısms On “What Is Hıstory?"

Kaynakça

  • Altun, A. (2014). İlkokul ve ortaokul öğrencilerinin tarih kavramına ilişkin algılarının yörüngesi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 14(6) 2305-2326. Çepni, S. (2001). Araştırma ve proje çalışmalarına giriş. Trabzon: Erol. Demircioğlu, İ.H. (2009). Tarih öğretmenlerinin tarihsel düşünme becerilerine yönelik görüşleri. Milli Eğitim Dergisi, 39(184), 228-239.Gökkaya, A. K. (2001). Sosyal bilgiler eğitimi bölümü öğrencilerinin (lisans) tarih bilinci üzerine bir anket değerlendirmesi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(2),231-244. Güngör, E. (2006). Kültür değişmesi ve milliyetçilik. İstanbul: Ötüken. Karakaş, T. (2011). Ansiklopedik edebiyat terimleri sözlüğü. İstanbul: Perşembe.Köseoğlu, N. (2006). Küreselleşme ve milli hayat. İstanbul: Ötüken.Türk Dil Kurumu (2011). Türkçe Sözlük. Ankara: TDK. Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2006). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Demet Balta 0000-0003-4279-3654

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019 Cilt: 3 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Balta, D. (2019). Ortaöğretim Öğrencilerinin "Tarih Nedir?Aforizmalarına Katılım Durumlarının İncelenmesi. International Journal of New Approaches in Social Studies, 3(2), 107-125.

Flag Counter