Bu çalışmanın temel amacı, seçmenlerin Giresun Belediyesi’nin sunmuş olduğu hizmetlerin kalitesi ile ilgili algılamalarını belirlemektir. Ayrıca, seçmenlerin demografik özelliklerine göre hizmet kalitesi algılamaları incelenecektir. Çalışma, Giresun il merkezinde yaşayan 293 seçmen üzerinde gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonuçlarına göre, seçmenler tarafından en olumsuz algılanan hizmet, şehrin alt ve üst yapısının engelli ve yaşlılara göre düzenlenmemesidir. En olumlu algılanan hizmet ise, şehrin su ihtiyacının karşılanmasıdır. Ancak seçmenler, sağlanan suyun içilebilir olduğu konusunda olumsuz düşünmektedirler. Seçmenlerin demografik özelliklerine göre hizmet kalitesi algılamaları ise genellikle benzerdir. Belediye, eğer vatandaş yönlü bir hizmet anlayışı benimsiyorsa, şehirde engelli ve yaşlılar için kolaylaştırıcı çalışmalar yapmalıdır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 15 Sayı: 2 |