Bu çalışmada Müşteri Memnuniyetinin tahmini için Yapay Sinir Ağları, Lojistik Regresyon ve Ayırma Analizinin performansları karşılaştırılmıştır. Veriler Uşak’taki kamu hastanelerinde 2007 yılında yapılan hasta memnuniyetini ölçmeyi amaçlayan bir anket uygulanarak elde edilmiştir ve 364 hastayı kapsamaktadır. Sonuçlar Yapay Sinir Ağlarının diğer yöntemlere göre müşteri memnuniyetini daha iyi tahmin ettiğini göstermiştir
Müşteri Memnuniyeti Yapay Sinir Ağları Lojistik Regresyon Ayırma Analizi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 15 Sayı: 1 |