Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Öğrencilerin Gözünden Uzaktan Eğitim: Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Dersi Örneği

Yıl 2023, Cilt: 8 Sayı: 2, 229 - 252, 15.07.2023
https://doi.org/10.29250/sead.1273864

Öz

Hemşirelik eğitimi; teorik bilgi ile uygulama becerisini birleştirebilen, eleştirel düşünebilen, problem çözme becerisi kazanmış, bilgi ve becerilerini çalışma alanında etkin kullanabilecek hemşireler yetiştirmeye yöneliktir. Bu çalışma; pandemi sürecinde uzaktan eğitim ile yürütülen ruh sağlığı ve hastalıkları hemşireliği dersine yönelik öğrencilerin görüşleri, deneyimleri ve beceri kazanımlarının belirlenmesi amacıyla yapılmıştır. Tanımlayıcı ve kesitsel tipteki çalışma, Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği dersine kayıtlı ve çalışmaya gönüllü olarak katılan öğrenciler ile yürütülmüştür. Veriler, dönem sonunda çevrimiçi form ile toplanmıştır. Verilerin analizi, bilgisayar destekli bir programda tanımlayıcı istatistikler kullanılarak yapılmıştır. Çalışma sonucunda öğrenciler, uzaktan eğitimde teorik dersin işlenişini “yeterli”, uygulamanın ise “çok iyi” olduğunu ifade etmiştir. Dersin, uzaktan eğitimde uygulama becerilerinin kazandırılması için farklı yöntemler ile yürütülmesi sonucunda öğrencilerin büyük çoğunluğu film izleme ve yorumlama yöntemini “mükemmel” olarak ifade etmiş; dersin uzaktan eğitim ile yürütülmesini ise "verimli" olarak belirtmişlerdir. Öğrencilerin ders ve uygulamanın uzaktan eğitim ile yürütülmesini yeterli ve çok iyi olarak değerlendirmiştir. Bu bağlamda, ruh sağlığı ve hastalıkları hemşireliği dersinde öğrencilerin klinik saha eğitimlerinin yanında özellikle vaka sunumları ve konuyla ilgili film izleme gibi yöntemlerin sınıf ortamındaki eğitimlerde de kullanılması, derse yönelik ilginin artmasını, bakış açısı kazanımını, farkındalık oluşumunu ve beceri kazanımını destekleyeceği düşünülmektedir.

Destekleyen Kurum

yok

Proje Numarası

yok

Teşekkür

Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

Kaynakça

  • Akçakaya, M., Demir, T., Gündoğan, S., Işık, A., Şenol, R., Türksoy, İ., Yeşilyaprak, N., Keçeci, A., Çelik, S., & Akkaş, Ö. A. (2012). Hemşirelik Öğrencilerinin Kitap Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumları: Bir Sağlık Yüksekokulu Örneği. İ.Ü.F.N. Hem. Derg, 20(2), 120–128.
  • Aktürk, H. (2019). Türkiye’de Hemşirelik ve Ruh Sağlığı ve Psikiyatri Hemşireliği Eğitimi. In Sağlık Bilimleri Enstitüsü.
  • Albayrak, Ö., Berber, K., & Uludağ, E. (2022). Pandemi Sürecinde Hemşirelik Esasları Uygulama Derslerinin Uzaktan Eğitim ile Yürütülmesi Konusunda Akademisyenlerin Deneyimleri. Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi, 11(1), 220–228.
  • Asi Karakaş, S., Şahin Altun, Ö., Ekinci, M., Olçun, Z., & Taşkın, M. (2016). Hemşirelik Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Düzeyleri ve Kitap Okuma Alışkanlıkları Arasındaki İlişki. Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi, 19(2), 116–121.
  • Berger, J., Hardin, H. K., & Topp, R. (2011). Implementing a virtual journal club in a clinical nursing setting. Journal for Nurses in Staff Development, 27(3), 116–120. https://doi.org/10.1097/NND.0b013e318217b3bc
  • Bilodeau, I., Pepin, J., & St-Louis, L. (2012). Journal club in a critical care unit: an innovative design triggering learning through reading and dialogue. Dynamics (Pembroke, Ont.), 23(1), 18–23.
  • Blasco, P. G., Moreto, G., Blasco, M. G., Levites, M. R., & Janaudis, M. A. (2015). Education through Movies: Improving teaching skills and fostering reflection among students and teachers. Journal for Learning through the Arts: A Research Journal on Arts Integration in Schools and Communities, 11(1), 1–16. https://doi.org/10.21977/d911122357
  • Burden, M. L., Carlton, K. H., Siktberg, L., & Pavlechko, G. (2015). Flipping the Classroom: Strategies for Psychiatric-Mental Health Course. Nurse Educator, 40(5), 233–236. https://doi.org/10.1097/NNE.0000000000000162
  • Button, D., Harrington, A., & Belan, I. (2014). E-learning & information communication technology (ICT) in nursing education: A review of the literature. Nurse Education Today, 34(10), 1311–1323. https://doi.org/10.1016/j.nedt.2013.05.002
  • Çam, M. O., Küliğ, D., Demirkol, H., Uğuryol, M., & Kaçmaz, E. D. (2020). Bir Grup İntörn Hemşirenin Psikiyatri Hemşireliği Uygulamasına Yönelik Görüş ve Önerileri: Odak Grup Çalışması. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi /, 13(73), 610–620.
  • Corrigan, P. W., & Penn, D. L. (2015). Courses from social psychology on discrediting psychiatric stigma. American Psychological Association, 1, 2–7. https://doi.org/10.1037/0003-066X.54.9.765
  • Danesh, V., Rolin, D., Hudson, S. V., & White, S. (2019). Telehealth in mental health nursing education: Health care simulation with remote presence technology. Journal of Psychosocial Nursing and Mental Health Services, 57(7), 23–28. https://doi.org/10.3928/02793695-20190306-01
  • Diaz, K., Staffileno, B. A., & Hamilton, R. (2021). Nursing student experiences in turmoil: A year of the pandemic and social strife during final clinical rotations. Journal of Professional Nursing, 37(5), 978–984. https://doi.org/10.1016/j.profnurs.2021.07.019
  • Dil, S., & Aykanat, B. (2013). Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Dersinin Hemşirelik Öğrencilerinin Duygusal Durumlara Yaklaşma ve Kaçınma Motivasyon Düzeylerine etkisi. Journal of Psychiatric Nursing, 4(3), 125–130. https://doi.org/10.5505/phd.2013.94914
  • Donnelly, P., & Frawley, T. (2020). Active learning in Mental Health Nursing - use of the Greek Chorus, dialogic knowing and dramatic methods in a university setting. Nurse Education in Practice, 45, 1–5. https://doi.org/10.1016/j.nepr.2020.102798
  • Eskiyurt, R., Özkan, B., Deliduman, C., & Abbak, R. M. (2016). Hemşirelik Öğrencilerinin Üstbilişsel Okuduğunu Anlama Farkındalığının Araştırılması. MAKÜ Sag. Bil. Enst. Derg, 4(2), 50–60.
  • Graber, J. (2019). Comparison of Mental Health Nursing Student Academic Achievement and Satisfaction: Classroom Versus Online Education in Teaching Therapeutic Crisis Management Techniques. Issues in Mental Health Nursing, 40(3), 247–251. https://doi.org/10.1080/01612840.2018.1505985
  • Hayter, M., & Jackson, D. (2020). Pre-registration undergraduate nurses and the COVID-19 pandemic: Students or workers? In Journal of Clinical Nursing (Vol. 29, Issues 17–18, pp. 3115–3116). Blackwell Publishing Ltd. https://doi.org/10.1111/jocn.15317
  • Heilferty, C. M. G., Phillips, L. J., & Mathios, R. (2021). Letters from the pandemic: Nursing student narratives of change, challenges and thriving at the outset of COVID-19. Journal of Advanced Nursing, 77(8), 3436–3445. https://doi.org/10.1111/jan.14862
  • Horton-Deutsch, S., McNelis, A. M., & O’Haver Day, P. (2012). Balancing Technology With Face-to-Face Interaction: Navigating the Path to Psychiatric Nursing Education at a Distance. Journal of the American Psychiatric Nurses Association, 18(3), 193–196. https://doi.org/10.1177/1078390311428225
  • Korkut Bayındır, S., & Ünsal, A. (2015). Kronik Hastaliklari OlanBi̇reylerde En Sik Ele AlinaHemşi̇reli̇k TanilariGi̇ri̇şi̇mleri̇. Erciyes Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi, 3(1), 31–39.
  • Mankan, T., Çalışkan, Z., Demirhan, C., Sönmez, A. K., Coşkun, K., & Köse, A. (2014). Hemşirelik öğrencilerinin kitap okuma alışkanlığına ilişkin tutumları. Bildiri Kitabı.
  • Mattila, L. R., Rekola, L., Koponen, L., & Eriksson, E. (2013). Journal club intervention in promoting evidence-based nursing: Perceptions of nursing students. Nurse Education in Practice, 13(5), 423–428. https://doi.org/10.1016/j.nepr.2013.01.010
  • McCann, E., & Huntley-Moore, S. (2016). Madness in the movies: An evaluation of the use of cinema to explore mental health issues in nurse education. Nurse Education in Practice, 21, 37–43. https://doi.org/10.1016/j.nepr.2016.09.009
  • Ortega, L. D. M., Plata, R. B., Jiménez Rodríguez, M. L., Hilera González, J. R., Martínez Herráiz, J. J., Gutiérrez De Mesa, J. A., Gutiérrez Martínez, J. M., & Otón Tortosa, S. (2011). Using M-learning on nursing courses to improve learning. CIN - Computers Informatics Nursing, 29(5), 311–317. https://doi.org/10.1097/NCN.0b013e3181fcbddb
  • Özbaş, D., & Buzlu, S. (2011). Geçmişten günümüze psikiyatri hemşireliği. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 19(3), 187–193.
  • Özdil, K., & Özcan, A. (2018). Türk Akademik Araştırmalar Dergisi Uluslararası Multidisipliner Kongresi. Türk Akademik Araştırmalar Dergisi Uluslararası Multidisipliner Kongresi Bildiri KKtabı, 11–17.
  • Ramos-Morcillo, A. J., Leal-costa, C., Moral-Garcia, J. E., & Ruzafa-Martinez, M. (2020). Experiences of nursing students during the abrupt change from face-to-face to e-learning education during the first month of confinement due to COVID19 in Spain. International Journal of Environmental Research and Public Health, 17(5519), 1–15.
  • Röhm, A., Hastall, M. R., & Ritterfeld, U. (2017). How Movies Shape Students’ Attitudes Toward Individuals with Schizophrenia: An Exploration of the Relationships between Entertainment Experience and Stigmatization. Issues in Mental Health Nursing, 38(3), 193–201. https://doi.org/10.1080/01612840.2016.1257672
  • Seki Öz, H., & Ayhan, D. (2021). Is distance education obligatory or a new trend? The effect of psychiatric nursing e-course on stigma. Perspectives in Psychiatric Care, 1–8. https://doi.org/10.1111/ppc.12959
  • Terzioğlu, C., Eskiyurt, R., & Özkan, B. (2017). Psikiyatri Hemşireliği Eğitiminde Sinema Filmi Izletilmesi Yöntemi Ile Öğrencilerin Bakım Uygulamalarındakı Farkındalıklarının Araştırılması. Sağlık Bilimleri ve Meslekleri Dergisi, 4(3), 149–161. https://doi.org/10.17681/hsp.304904
  • Varcarolis, E. M., & Halter, M. J. (2013). (2009). Essentials of psychiatric mental health nursing. A Communication Approachto evidence-based care. 2nd ed. St. Louis: Elsevier Inc.
  • Voutilainen, A., Saaranen, T., & Sormunen, M. (2017). Conventional vs. e-learning in nursing education: A systematic review and meta-analysis. Nurse Education Today, 50, 97–103. https://doi.org/10.1016/j.nedt.2016.12.020
  • Wallace, S., Schuler, M. S., Kaulback, M., Hunt, K., & Baker, M. (2021). Nursing student experiences of remote learning during the COVID-19 pandemic. Nursing Forum, 56(3), 612–618. https://doi.org/10.1111/nuf.12568
  • Yamamoto, G. T., & Altun, D. (2020). Coronavirüs ve çevrimiçi (online) eğitimin önlenemeyen yükselişi. Üniversite Araştırmaları Dergisi, 3(1), 25–34. https://doi.org/10.26701/uad.711110

Distance Education Through Students' Eyes: An Example of Mental Health and Psychiatric Nursing Course

Yıl 2023, Cilt: 8 Sayı: 2, 229 - 252, 15.07.2023
https://doi.org/10.29250/sead.1273864

Öz

Nursing instruction aims to train nurses who can combine theoretical knowledge with practical skills, think critically, gain problem-solving skills, and use their knowledge and skills effectively at work. It was carried out to determine the opinions, experiences and skill acquisitions of the students about the mental health and psychiatric nursing course conducted with distance education during the pandemic process. The descriptive and cross-sectional study was conducted with students enrolled in the mental health and psychiatric nursing course and voluntarily participated in the study. Data were collected by online form at the end of the semester. Data analysis was done using descriptive statistics in a computer-assisted program. The findings reveal that the students stated that the theoretical course in distance education is “adequate” and the application is “very good”. As a result of the course being conducted with different methods in order to gain practical skills in distance education, the majority of the students expressed the method of watching and interpreting movies as "excellent"; they stated that the course is carried out with distance education as "efficient". The students elucidated that the course and practice were carried out by distance education as sufficient and very good. In this context, it is thought that the use of methods such as case presentations and watching movies on the subject, in addition to the clinical field training of the students in the mental health and psychiatric nursing course, in the classroom training will increase the interest in the course, gain perspective, awareness formation and skill acquisition.

Proje Numarası

yok

Kaynakça

  • Akçakaya, M., Demir, T., Gündoğan, S., Işık, A., Şenol, R., Türksoy, İ., Yeşilyaprak, N., Keçeci, A., Çelik, S., & Akkaş, Ö. A. (2012). Hemşirelik Öğrencilerinin Kitap Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumları: Bir Sağlık Yüksekokulu Örneği. İ.Ü.F.N. Hem. Derg, 20(2), 120–128.
  • Aktürk, H. (2019). Türkiye’de Hemşirelik ve Ruh Sağlığı ve Psikiyatri Hemşireliği Eğitimi. In Sağlık Bilimleri Enstitüsü.
  • Albayrak, Ö., Berber, K., & Uludağ, E. (2022). Pandemi Sürecinde Hemşirelik Esasları Uygulama Derslerinin Uzaktan Eğitim ile Yürütülmesi Konusunda Akademisyenlerin Deneyimleri. Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi, 11(1), 220–228.
  • Asi Karakaş, S., Şahin Altun, Ö., Ekinci, M., Olçun, Z., & Taşkın, M. (2016). Hemşirelik Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Düzeyleri ve Kitap Okuma Alışkanlıkları Arasındaki İlişki. Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi, 19(2), 116–121.
  • Berger, J., Hardin, H. K., & Topp, R. (2011). Implementing a virtual journal club in a clinical nursing setting. Journal for Nurses in Staff Development, 27(3), 116–120. https://doi.org/10.1097/NND.0b013e318217b3bc
  • Bilodeau, I., Pepin, J., & St-Louis, L. (2012). Journal club in a critical care unit: an innovative design triggering learning through reading and dialogue. Dynamics (Pembroke, Ont.), 23(1), 18–23.
  • Blasco, P. G., Moreto, G., Blasco, M. G., Levites, M. R., & Janaudis, M. A. (2015). Education through Movies: Improving teaching skills and fostering reflection among students and teachers. Journal for Learning through the Arts: A Research Journal on Arts Integration in Schools and Communities, 11(1), 1–16. https://doi.org/10.21977/d911122357
  • Burden, M. L., Carlton, K. H., Siktberg, L., & Pavlechko, G. (2015). Flipping the Classroom: Strategies for Psychiatric-Mental Health Course. Nurse Educator, 40(5), 233–236. https://doi.org/10.1097/NNE.0000000000000162
  • Button, D., Harrington, A., & Belan, I. (2014). E-learning & information communication technology (ICT) in nursing education: A review of the literature. Nurse Education Today, 34(10), 1311–1323. https://doi.org/10.1016/j.nedt.2013.05.002
  • Çam, M. O., Küliğ, D., Demirkol, H., Uğuryol, M., & Kaçmaz, E. D. (2020). Bir Grup İntörn Hemşirenin Psikiyatri Hemşireliği Uygulamasına Yönelik Görüş ve Önerileri: Odak Grup Çalışması. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi /, 13(73), 610–620.
  • Corrigan, P. W., & Penn, D. L. (2015). Courses from social psychology on discrediting psychiatric stigma. American Psychological Association, 1, 2–7. https://doi.org/10.1037/0003-066X.54.9.765
  • Danesh, V., Rolin, D., Hudson, S. V., & White, S. (2019). Telehealth in mental health nursing education: Health care simulation with remote presence technology. Journal of Psychosocial Nursing and Mental Health Services, 57(7), 23–28. https://doi.org/10.3928/02793695-20190306-01
  • Diaz, K., Staffileno, B. A., & Hamilton, R. (2021). Nursing student experiences in turmoil: A year of the pandemic and social strife during final clinical rotations. Journal of Professional Nursing, 37(5), 978–984. https://doi.org/10.1016/j.profnurs.2021.07.019
  • Dil, S., & Aykanat, B. (2013). Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Dersinin Hemşirelik Öğrencilerinin Duygusal Durumlara Yaklaşma ve Kaçınma Motivasyon Düzeylerine etkisi. Journal of Psychiatric Nursing, 4(3), 125–130. https://doi.org/10.5505/phd.2013.94914
  • Donnelly, P., & Frawley, T. (2020). Active learning in Mental Health Nursing - use of the Greek Chorus, dialogic knowing and dramatic methods in a university setting. Nurse Education in Practice, 45, 1–5. https://doi.org/10.1016/j.nepr.2020.102798
  • Eskiyurt, R., Özkan, B., Deliduman, C., & Abbak, R. M. (2016). Hemşirelik Öğrencilerinin Üstbilişsel Okuduğunu Anlama Farkındalığının Araştırılması. MAKÜ Sag. Bil. Enst. Derg, 4(2), 50–60.
  • Graber, J. (2019). Comparison of Mental Health Nursing Student Academic Achievement and Satisfaction: Classroom Versus Online Education in Teaching Therapeutic Crisis Management Techniques. Issues in Mental Health Nursing, 40(3), 247–251. https://doi.org/10.1080/01612840.2018.1505985
  • Hayter, M., & Jackson, D. (2020). Pre-registration undergraduate nurses and the COVID-19 pandemic: Students or workers? In Journal of Clinical Nursing (Vol. 29, Issues 17–18, pp. 3115–3116). Blackwell Publishing Ltd. https://doi.org/10.1111/jocn.15317
  • Heilferty, C. M. G., Phillips, L. J., & Mathios, R. (2021). Letters from the pandemic: Nursing student narratives of change, challenges and thriving at the outset of COVID-19. Journal of Advanced Nursing, 77(8), 3436–3445. https://doi.org/10.1111/jan.14862
  • Horton-Deutsch, S., McNelis, A. M., & O’Haver Day, P. (2012). Balancing Technology With Face-to-Face Interaction: Navigating the Path to Psychiatric Nursing Education at a Distance. Journal of the American Psychiatric Nurses Association, 18(3), 193–196. https://doi.org/10.1177/1078390311428225
  • Korkut Bayındır, S., & Ünsal, A. (2015). Kronik Hastaliklari OlanBi̇reylerde En Sik Ele AlinaHemşi̇reli̇k TanilariGi̇ri̇şi̇mleri̇. Erciyes Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi, 3(1), 31–39.
  • Mankan, T., Çalışkan, Z., Demirhan, C., Sönmez, A. K., Coşkun, K., & Köse, A. (2014). Hemşirelik öğrencilerinin kitap okuma alışkanlığına ilişkin tutumları. Bildiri Kitabı.
  • Mattila, L. R., Rekola, L., Koponen, L., & Eriksson, E. (2013). Journal club intervention in promoting evidence-based nursing: Perceptions of nursing students. Nurse Education in Practice, 13(5), 423–428. https://doi.org/10.1016/j.nepr.2013.01.010
  • McCann, E., & Huntley-Moore, S. (2016). Madness in the movies: An evaluation of the use of cinema to explore mental health issues in nurse education. Nurse Education in Practice, 21, 37–43. https://doi.org/10.1016/j.nepr.2016.09.009
  • Ortega, L. D. M., Plata, R. B., Jiménez Rodríguez, M. L., Hilera González, J. R., Martínez Herráiz, J. J., Gutiérrez De Mesa, J. A., Gutiérrez Martínez, J. M., & Otón Tortosa, S. (2011). Using M-learning on nursing courses to improve learning. CIN - Computers Informatics Nursing, 29(5), 311–317. https://doi.org/10.1097/NCN.0b013e3181fcbddb
  • Özbaş, D., & Buzlu, S. (2011). Geçmişten günümüze psikiyatri hemşireliği. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 19(3), 187–193.
  • Özdil, K., & Özcan, A. (2018). Türk Akademik Araştırmalar Dergisi Uluslararası Multidisipliner Kongresi. Türk Akademik Araştırmalar Dergisi Uluslararası Multidisipliner Kongresi Bildiri KKtabı, 11–17.
  • Ramos-Morcillo, A. J., Leal-costa, C., Moral-Garcia, J. E., & Ruzafa-Martinez, M. (2020). Experiences of nursing students during the abrupt change from face-to-face to e-learning education during the first month of confinement due to COVID19 in Spain. International Journal of Environmental Research and Public Health, 17(5519), 1–15.
  • Röhm, A., Hastall, M. R., & Ritterfeld, U. (2017). How Movies Shape Students’ Attitudes Toward Individuals with Schizophrenia: An Exploration of the Relationships between Entertainment Experience and Stigmatization. Issues in Mental Health Nursing, 38(3), 193–201. https://doi.org/10.1080/01612840.2016.1257672
  • Seki Öz, H., & Ayhan, D. (2021). Is distance education obligatory or a new trend? The effect of psychiatric nursing e-course on stigma. Perspectives in Psychiatric Care, 1–8. https://doi.org/10.1111/ppc.12959
  • Terzioğlu, C., Eskiyurt, R., & Özkan, B. (2017). Psikiyatri Hemşireliği Eğitiminde Sinema Filmi Izletilmesi Yöntemi Ile Öğrencilerin Bakım Uygulamalarındakı Farkındalıklarının Araştırılması. Sağlık Bilimleri ve Meslekleri Dergisi, 4(3), 149–161. https://doi.org/10.17681/hsp.304904
  • Varcarolis, E. M., & Halter, M. J. (2013). (2009). Essentials of psychiatric mental health nursing. A Communication Approachto evidence-based care. 2nd ed. St. Louis: Elsevier Inc.
  • Voutilainen, A., Saaranen, T., & Sormunen, M. (2017). Conventional vs. e-learning in nursing education: A systematic review and meta-analysis. Nurse Education Today, 50, 97–103. https://doi.org/10.1016/j.nedt.2016.12.020
  • Wallace, S., Schuler, M. S., Kaulback, M., Hunt, K., & Baker, M. (2021). Nursing student experiences of remote learning during the COVID-19 pandemic. Nursing Forum, 56(3), 612–618. https://doi.org/10.1111/nuf.12568
  • Yamamoto, G. T., & Altun, D. (2020). Coronavirüs ve çevrimiçi (online) eğitimin önlenemeyen yükselişi. Üniversite Araştırmaları Dergisi, 3(1), 25–34. https://doi.org/10.26701/uad.711110
Toplam 35 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Kübra Berber 0000-0002-6887-4623

Özlem Albayrak 0000-0002-9167-307X

Proje Numarası yok
Yayımlanma Tarihi 15 Temmuz 2023
Gönderilme Tarihi 30 Mart 2023
Kabul Tarihi 6 Temmuz 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023 Cilt: 8 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Berber, K., & Albayrak, Ö. (2023). Distance Education Through Students’ Eyes: An Example of Mental Health and Psychiatric Nursing Course. The Journal of Limitless Education and Research, 8(2), 229-252. https://doi.org/10.29250/sead.1273864

29844

17775


Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Non Commercial 4.0 International License.