BibTex RIS Kaynak Göster

ÇATIŞMA YÖNETİMİ VE OTEL İŞLETMELERİNDE MEYDANA GELEN ÇATIŞMALARIN İNCELENMESİ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA

Yıl 1999, Cilt: 1 Sayı: 3, 53 - 72, 04.05.2014

Öz

Bir örgütte bireyler ve grupların çalışma sorunlarından kaynaklanan sorunlar ve anlaşmazlıkları ifade eden ve günümüzde gittikçe önem kazanan bir kavram haline gelen çatışma, işletme düzeyinde olumlu ve olumsuz etkileriyle örgüt yapısını ve işleyişini etkilemektedir. İşletmelerin verimlilik, rasyonellik ve maksimum kâr elde etme gibi a-maçlarına ulaşabilmesi, hatta: yaşamlarını devam ettirebilmeleri o-lumlu çatışmalardan faydalanılması, olumsuz çatışmaların çözümü ve çatışmaların yönetilmesine bağlıdır.Otel işletmeciliğinde de insan unsurunun ön plana çıkmasıyla; bir hizmet sektörü olan bu sektörün örgütsel sorunlarının işletme, personel, tüketici sac ayaklarını da kapsamasıyla “Çatışma yönetimi” önem arz etmektedir.

Yıl 1999, Cilt: 1 Sayı: 3, 53 - 72, 04.05.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hüseyin İleri Bu kişi benim

Mete Sezgin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 31 Aralık 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 1 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA İleri, H., & Sezgin, M. (2014). ÇATIŞMA YÖNETİMİ VE OTEL İŞLETMELERİNDE MEYDANA GELEN ÇATIŞMALARIN İNCELENMESİ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 1(3), 53-72.

Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.