BibTex RIS Kaynak Göster

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE BİLGİ TEKNO JİLERİ KULLANIMININ ÖNEMİ

Yıl 2004, Cilt: 7 Sayı: 1-2, 193 - 204, 05.05.2014

Öz

Müşteri ilişkileri yönetimi günümüzde önemi artan bir pazarlama stratejisi ve hatta bir rekabet avantajı haline gelmektedir. Müşteri ilişkileri yönetiminde bilginin sağlanması, kullanılması, müşteriler ve işletmeler açısından önem taşımaktadır.

Müşterilerle aktif diyalog, çok yönlü iletişim ve erişim açısından önem taşımasının yanı sıra; müşteri, işle ilgili değer yaratılmasında işbirlikçi olmaya da başlamıştır.

Müşterinin verdiği geri bildirimi değerlendiren üretici de mamul üretimini, ve hizmet sunumunu bu doğrultuda yönlendirmektedir. İşletmelerin müşterilerle ilgili, bilgi toplaması, analiz etmesi, veri tabanı oluşturması, bilgi teknolojileri ile gerçekleştirilmekte ve rekabet avantajı yaratılmaktadır

 

 

Yıl 2004, Cilt: 7 Sayı: 1-2, 193 - 204, 05.05.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yrd. Doç. Dr. Hüseyin İleri Bu kişi benim

Dr. Mete Sezgin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 31 Aralık 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 7 Sayı: 1-2

Kaynak Göster

APA İleri, Y. D. D. H., & Sezgin, D. M. (2014). MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE BİLGİ TEKNO JİLERİ KULLANIMININ ÖNEMİ. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 7(1-2), 193-204.

Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.