Avrupa Birliğine giriş süreci ile birlikte KOBİ’lere ilişkin yeni düzenlemeler, KOBİ’lere daha fazla önem verilmesine neden olmuştur. Avrupa Birliği, KOBİ’lerin rekabet ortamını değiştirecektir. Küresel pazarlarda rekabet edebilmek, KOBİ’lerin pazarlama faaliyetlerine daha fazla önem vermelerine ve dolayısıyla uygun tutundurma araçları kullanmalarına bağlıdır. Bu çalışmanın amacı, KOBİ’lerin tutundurmaya verdiği önemi tespit etmek ve tutundurmanın ihracata olan etkisini ortaya koymaktır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 6 Mayıs 2014 |
Gönderilme Tarihi | 31 Aralık 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 12 Sayı: 1-2 |
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.