BibTex RIS Kaynak Göster

OTOMOBİL SEKTÖRÜNDE BİR KALİTE FONKSİYON GÖÇERİMİ UYGULAMASI

Yıl 2010, Cilt: 13 Sayı: 1-2, 259 - 272, 06.05.2014

Öz

Müşteri isteklerinin önem kazandığı günümüz piyasa koşullarında, firmalar rekabet güçlerini artırmak için hızla değişen bu müşteri isteklerine en kısa sürede yanıt vermek zorundadırlar. Bu ortamda işletmeler hayatta kalabilmek için, artan müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılayabilmek amacıyla müşteri isteklerini ürün ve hizmetlerine yansıtabilmenin yollarını aramaktadır. Bu bağlamda Kalite fonksiyon göçerimi (KFG) müşteri ve ürün (süreç/hizmet) gelişim toplulukları arasındaki bir köprüdür.

KFG tekniği Pazar araştırmasından elde edilen müşteri gereksinimlerini matriks diyagramları ve ürün gelişim takımlarını kullanarak ürün ölçümlerine çeviren bir süreçtir. Çalışmamızda iki otomobil bayisi denek olarak seçilmiş ve bunlara KFG uygulanmıştır.

Yıl 2010, Cilt: 13 Sayı: 1-2, 259 - 272, 06.05.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Osman Demirdöğen Bu kişi benim

Dilşad Güzel Bu kişi benim

Salih Börteçine Avcı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 6 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 31 Aralık 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 13 Sayı: 1-2

Kaynak Göster

APA Demirdöğen, O., Güzel, D., & Avcı, S. B. (2014). OTOMOBİL SEKTÖRÜNDE BİR KALİTE FONKSİYON GÖÇERİMİ UYGULAMASI. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 13(1-2), 259-272.

Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.