Öz
Hizmet kalitesi kurumların asgari düzeyde işlevlerini yerine getirebilmeleri ve rekabet avantajları sağlamaları yönünden önemlilik arz etmektedir. Bu çalışmanın amacı, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulunda öğrenim gören Çağrı Merkezi Hizmetleri, Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları, Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği programlarındaki öğrencilerin kendilerine sunulan hizmetlerden olan; danışmanlık, öğretim elemanlarının yönlendirme, öğretme becerileri ve objektifliği, yüksekokulun öğrencilere sağladığı fiziki donanım ve imkânlar gibi eğitim kalitesini etkileyen birçok hizmet alanındaki sunulan hizmetlere yönelik kalite değerlendirmelerini ölçmektir. Bu amaçla hem meslek yüksekokullarında hem de yükseköğrenim kurumlarında hizmet kalitesini artırmak, daha iyi eğitim fırsatları sunmak adına öğrencilerin görüş ve düşünceleri ortaya konulmuş ve hizmet kalitesinin şekillenmesinde en önemli boyutun öğretim elemanlarının yeterlilikleri olduğu, en az etkili olan boyut da fiziki imkânlar olduğu sonucuna varılmıştır.