The similarity of a personal banking service and productions ina great degree, to be easily produced and reached brings the effort of making difference in marketing together with.The success of the bank under an intensive competition depends on the usage of marketing strategies in an effective way. In order to be able to be successful, banks try to make difference in the presentation of services and products to their customers as a marketing strategy. For this goal, they try to get the advantage with an effort of making difference in the products by leaving the tradational marketing strategies with the aim of reaching the potential customers more rapidly, getting to know them better and benefit from the present customers in a better way
Bankaların sundukları bireysel bankacılık hizmet ve ürünlerinin büyük oranda birbirine benzemesi, kolay ikame edilebilmesi ve kolay ulaşılabilmesi pazarlama da fark yaratma çabalarını da beraberinde getirmektedir. Bankaların yoğun rekabet altında başarılı olabilmeleri pazarlama stratejilerini etkin kullanmalarına bağlıdır. Bankalar, rekabette başarılı olabilmek için müşterilerine sundukları ürün ve hizmetlerin sunumunda pazarlama stratejisi olarak fark yaratmaya çalışmaktadırlar. Bu amaçla mevcut müşterilerini daha iyi tanıma, mevcut müşterilerinden daha fazla verim alma ve potansiyel müşterilere daha hızlı ulaşmak amacıyla geleneksel pazarlama stratejilerinden çıkarak ürünlerde fark yaratma çabalarıyla rekabette avantaj elde etmeye çalışmaktadırlar
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2013 Cilt: 5 Sayı: 1 |