Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
EN
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
Kütüphaneme Ekle
×
ORGANIZATIONAL SERVICE ORIENTATION AS A TOOL FOR COMPETITIVE ADVANTAGE IN SERVICE ORGANIZATIONS
Yıl 2008
, Cilt: 5 Sayı: 4, - , 01.12.2008
Salih Kuşluvan
Duygu Eren
Öz
Anahtar Kelimeler
-
Kütüphaneme Ekle
×
HİZMET İŞLETMELERİNDE REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ARACI OLARAK ÖRGÜTSEL HİZMET ODAKLILIK
Yıl 2008
, Cilt: 5 Sayı: 4, - , 01.12.2008
Salih Kuşluvan
Duygu Eren
Öz
Anahtar Kelimeler
-
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Yazarlar
Salih Kuşluvan
Bu kişi benim
Duygu Eren
Bu kişi benim
Yayımlanma Tarihi
1 Aralık 2008
Yayımlandığı Sayı
Yıl 2008 Cilt: 5 Sayı: 4
Kaynak Göster
APA
Kuşluvan, S., & Eren, D. (2008). HİZMET İŞLETMELERİNDE REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ARACI OLARAK ÖRGÜTSEL HİZMET ODAKLILIK. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 5(4).
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0)
.
Dergimiz
EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim, DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS
tarafından indekslenmektedir.