BibTex RIS Kaynak Göster

Algılanan Hizmet Verme Yatkınlığının Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma

Yıl 2012, Cilt: 9 Sayı: 1, - , 01.03.2012

Öz

The Effect of the Perceptions of the Employees' Service Orientatıon on Customer Satisfaction: The Case of the Lodgıng Industry

Yıl 2012, Cilt: 9 Sayı: 1, - , 01.03.2012

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Şafak Ünüvar Bu kişi benim

Alaattin Başoda Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 9 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Ünüvar, Ş., & Başoda, A. (2012). Algılanan Hizmet Verme Yatkınlığının Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 9(1).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.