BibTex RIS Kaynak Göster

ORGANIZATIONAL SERVICE ORIENTATION AS A TOOL FOR COMPETITIVE ADVANTAGE IN SERVICE ORGANIZATIONS

Yıl 2008, Cilt: 5 Sayı: 4, - , 01.12.2008

Öz

HİZMET İŞLETMELERİNDE REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ARACI OLARAK ÖRGÜTSEL HİZMET ODAKLILIK

Yıl 2008, Cilt: 5 Sayı: 4, - , 01.12.2008

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Salih Kuşluvan Bu kişi benim

Duygu Eren Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 5 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Kuşluvan, S., & Eren, D. (2008). HİZMET İŞLETMELERİNDE REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ARACI OLARAK ÖRGÜTSEL HİZMET ODAKLILIK. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 5(4).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.