Loading [a11y]/accessibility-menu.js
MEASURING SERVICE QUALITY: AN APPLICATION IN THREE, FOUR AND FIVE STAR HOTELS IN IZMIR
Yıl 2007 ,
Cilt: 4 Sayı: 2, - , 01.06.2007
İBRAHİM Yılmaz
HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ: İZMİR'DEKİ ÜÇ, DÖRT VE BEŞ YILDIZLI OTELLERDE BİR UYGULAMA
Yıl 2007 ,
Cilt: 4 Sayı: 2, - , 01.06.2007
İBRAHİM Yılmaz
Toplam 0 adet kaynakça vardır.
Kaynak Göster
APA
Yılmaz, İ. (2007). HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ: İZMİR’DEKİ ÜÇ, DÖRT VE BEŞ YILDIZLI OTELLERDE BİR UYGULAMA. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 4(2).
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim, DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.