BibTex RIS Kaynak Göster

MEASURING SERVICE QUALITY: AN APPLICATION IN THREE, FOUR AND FIVE STAR HOTELS IN IZMIR

Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 2, - , 01.06.2007

Öz

HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ: İZMİR'DEKİ ÜÇ, DÖRT VE BEŞ YILDIZLI OTELLERDE BİR UYGULAMA

Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 2, - , 01.06.2007

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

İBRAHİM Yılmaz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yılmaz, İ. (2007). HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ: İZMİR’DEKİ ÜÇ, DÖRT VE BEŞ YILDIZLI OTELLERDE BİR UYGULAMA. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 4(2).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.