Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
EN
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
MEASURING SERVICE QUALITY: AN APPLICATION IN THREE, FOUR AND FIVE STAR HOTELS IN IZMIR
Yıl 2007
, Cilt: 4 Sayı: 2, - , 01.06.2007
İBRAHİM Yılmaz
Öz
Anahtar Kelimeler
-
HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ: İZMİR'DEKİ ÜÇ, DÖRT VE BEŞ YILDIZLI OTELLERDE BİR UYGULAMA
Yıl 2007
, Cilt: 4 Sayı: 2, - , 01.06.2007
İBRAHİM Yılmaz
Öz
Anahtar Kelimeler
-
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Editörden
Yazarlar
İBRAHİM Yılmaz
Bu kişi benim
Yayımlanma Tarihi
1 Haziran 2007
Yayımlandığı Sayı
Yıl 2007 Cilt: 4 Sayı: 2
Kaynak Göster
APA
Yılmaz, İ. (2007). HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ: İZMİR’DEKİ ÜÇ, DÖRT VE BEŞ YILDIZLI OTELLERDE BİR UYGULAMA. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 4(2).
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 3 Sayı: 4
Cilt: 4 Sayı: 1
Cilt: 4 Sayı: 2
Cilt: 5 Sayı: 1
Cilt: 5 Sayı: 2
Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0)
.
Dergimiz
EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim, DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS
tarafından indekslenmektedir.