Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
EN
TR
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
AN INVESTIGATION INTO SATISFACTION LEVELS OF TOURISTS ABOUT SERVICES IN HOTEL ORGANIZATIONS
Yıl 2005
, Cilt: 2 Sayı: 1, - , 01.03.2005
Yüksel Öztürk Ve Kadir Seyhan
Öz
Anahtar Kelimeler
-
TURİSTLERİN OTEL İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERDEN TATMİN OLMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
Yıl 2005
, Cilt: 2 Sayı: 1, - , 01.03.2005
Yüksel Öztürk Ve Kadir Seyhan
Öz
Anahtar Kelimeler
-
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Editörden
Yazarlar
Yüksel Öztürk Ve Kadir Seyhan
Bu kişi benim
Yayımlanma Tarihi
1 Mart 2005
Yayımlandığı Sayı
Yıl 2005 Cilt: 2 Sayı: 1
Kaynak Göster
APA
Seyhan, Y. Ö. V. K. (2005). TURİSTLERİN OTEL İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERDEN TATMİN OLMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 2(1).
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 1 Sayı: 1
Cilt: 1 Sayı: 2
Cilt: 2 Sayı: 1
Cilt: 2 Sayı: 2
Cilt: 3 Sayı: 1
Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0)
.
Dergimiz
EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim, DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS
tarafından indekslenmektedir.