Loading [a11y]/accessibility-menu.js
AN INVESTIGATION INTO SATISFACTION LEVELS OF TOURISTS ABOUT SERVICES IN HOTEL ORGANIZATIONS
Yıl 2005 ,
Cilt: 2 Sayı: 1, - , 01.03.2005
Yüksel Öztürk Ve Kadir Seyhan
TURİSTLERİN OTEL İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERDEN TATMİN OLMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
Yıl 2005 ,
Cilt: 2 Sayı: 1, - , 01.03.2005
Yüksel Öztürk Ve Kadir Seyhan
Toplam 0 adet kaynakça vardır.
Kaynak Göster
APA
Seyhan, Y. Ö. V. K. (2005). TURİSTLERİN OTEL İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERDEN TATMİN OLMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 2(1).
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim, DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.