BibTex RIS Kaynak Göster

AN INVESTIGATION INTO SATISFACTION LEVELS OF TOURISTS ABOUT SERVICES IN HOTEL ORGANIZATIONS

Yıl 2005, Cilt: 2 Sayı: 1, - , 01.03.2005

Öz

TURİSTLERİN OTEL İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERDEN TATMİN OLMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI

Yıl 2005, Cilt: 2 Sayı: 1, - , 01.03.2005

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Yüksel Öztürk Ve Kadir Seyhan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 2 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Seyhan, Y. Ö. V. K. (2005). TURİSTLERİN OTEL İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERDEN TATMİN OLMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 2(1).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.