BibTex RIS Kaynak Göster

HOTEL CUSTOMERS' COMPLAINING BEHAVIOURS: CROSS-CULTURAL DIFFERENCES AND SIMILARITIES

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 1, - , 01.03.2004

Öz

OTEL MÜŞTERİLERİNİN ŞİKAYET DAVRANIŞLARI: KÜLTÜRLERARASI FARKLAR VE BENZERLİKLER

Yıl 2004, Cilt: 1 Sayı: 1, - , 01.03.2004

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Atila Yüksel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yüksel, A. (2004). OTEL MÜŞTERİLERİNİN ŞİKAYET DAVRANIŞLARI: KÜLTÜRLERARASI FARKLAR VE BENZERLİKLER. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 1(1).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.