Today, the individual and public relations structure has undergone radical changes the result of individual identity associated with consumer products Therefore, the establishments of public spaces have become transformed. This change in approach to the concept of public relations, has also affected the concept of public space, our era of new public spaces have become shopping malls
Günümüzde, bireysel kimliğin tüketim ürünleriyle özdeşleştirilmesi sonucu, bireysel ve kamusal ilişkilerin yapısı köklü değişimlere uğramıştır. Bu durum kamusal ilişkinin kurulduğu mekanların dönüşümünü de beraberinde getirmiştir. Kamusal ilişki kavramına bakışta görülen bu değişim, kamusal mekan anlayışını da etkilemiş, çağımızın yeni kamusal mekanları alışveriş merkezleri haline gelmiştir
Diğer ID | JA49GC94RY |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2011 |
Gönderilme Tarihi | 1 Mart 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Sayı: 23 |
Sosyoloji Dergisi, Journal of Sociology, SD, JOS